Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

anaszi2.0
Forum-lid

anaszi2.0 06 jun 2008 14:51

[quote="Timo 2.0"]Mijn metgezel dronk en at overigens wel gewoon.[/quote]

Natuurlijk, ik ben niet gek! ;)

Ik hoop dat mijn kleding hier wel sociaal aanvaardbaar is...

Afbeelding

Was een leuk stukje trappen!

bull
Forum-lid

Gebruikersavatar bull 06 jun 2008 20:16

Vandaag de ambtenaren toertocht Amersfoort gefietst. Schitterende route dit jaar over de Grebbeberg en de Amerongse berg. Het weer was super en de organisatie ook weer als vanouds. 150 km in 4:45 gefietst, gemiddeld 31,7.
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'

stavros
Forum-lid

stavros 07 jun 2008 17:22

Vandaag voor het eerst gefiets op mijn oude koga. Eerste stuk met de familie op de fiets vanaf veenendaal af gereden richting elst via de bossen. bij een eethuisje in het bos wat gegeten en gedronken (berghuis ofzo) en daarna zijn vrouw en kind weer over het bospad terug gereden, ik ging echter naar de weg verder op weg naar elst (rhenen) en bij de rotonde richting veenendaal. ik denk in totaal zo'n 30-40 km met geen tijd en snelheidsmeter. mijn ogen zijn rood van het zweet wat erin kwam, enkele medefietsers gezien (voor degene die mij toevallig hebben gezien: oude goudbruine koge met pedalen en gespen voor mijn voetjes, geen klik systeem dus :D zwart shirt met korte mouwen en groene 3kwartbroek :D het zal allemaal niet helpen kwa snelheid, ben doodop (1.90 en denk rond 95 kilo en nog nooit verder omhoog gereden dan een brug of dijkje))
Ik ga lekker douchen en nog nagenieten van de rit.... :)
Greetz

whocares
Forum-lid

whocares 07 jun 2008 23:21

Vandaag de Kempenroute gereden , nou ja , bijna . Vanwege de ELE-Rally moest ik een klein stukje anders rijden in Stiphout.

Ik had de GPX-track gedownload , hij klopte voor 95 % . Rond Oirschot , zijn startplaats , had hij een extra lus gereden en op 3 andere locaties week de route ietsje af.
Inclusief van en naar huis , 179 km gereden , solo . Nou ja bijna solo , op een stukje naar Heeze en van Heeze tot Leende waren we even met 2en . Iemand in een DAF- ( Paccar ) tenue .
Uiteindelijk 27,1 km/u gemiddeld , had iets hoger kunnen zijn ivm het doorkruisen van plaatsjes + verkeerslichten en het opletten of de route klopt.

Kempenroute + extra

Geen pijlen gezien van V-V-V .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

foosho
Forum-lid

foosho 08 jun 2008 01:40

@Stavros: hehe, ik had je wel willen zien :)

Ik heb vandaag (weer) een rondje over de Amerongse berg etc. gemaakt, solo gefietst en over m'n gemiddelde van 30,2 over 120km zeer tevreden.

stavros
Forum-lid

stavros 08 jun 2008 11:06

[quote="Foosho"]@Stavros: hehe, ik had je wel willen zien :)

Ik heb vandaag (weer) een rondje over de Amerongse berg etc. gemaakt, solo gefietst en over m'n gemiddelde van 30,2 over 120km zeer tevreden.[/quote]

Foosho, volgens mijn vriendin ben ik daar ook overheen gereden (is dat midden tussen de bomen?)
en zodra mijn achterwerk weer hersteld is (oude fiets = oud zadel en vooral geen gel en zeem) zul je mij wederom ergens daar aantreffen.
Ik weet wel dat iemand mij met een blauw shirtje op de heuvel van elst richting veenendaal heeft ingehaald, praktisch bovenop. Daar was ook al een verschil te merken, deze jongeman schakelde over op een zwaardere versnelling en ging. Mijn versnelling zit niet op mijn stuur, maar ouderwets nog op het frame en loopt niet helemaal 100% meer, dus voordat ik de "achtervolging" kon inzetten duurde het wel effe. Hij heeft het denk ik niet echt gemerkt, maar ik kwam wel weer in zijn wiel!!! (onderaan staan heerlijke stoplichten ;) )
Greetz

foosho
Forum-lid

foosho 08 jun 2008 12:39

@Stavros: 't Zit behoorlijk in het groen, klik.

Ik was nog wel iemand tegengekomen met gespen (niet tijdens de klim), een unicum in 2008, dus misschien was jij dat dan wel ;)
Ik fiets behoorlijk in het zwart: zwarte Canyon CF, zwarte wielerbroek, zwarte bidons, zwart shirtje en een grijze helm, ben benieuwd.

stavros
Forum-lid

stavros 08 jun 2008 12:43

@Foosho: zou best eens kunnen, ik heb niemand gezien met gespen, heb ook geen helm (nog) maarjah, zo hard ga ik nu ook weer niet :)
Misschien dat ik eens een keer een stukje met je mee kan rijden, mijn gebiedskennis is namelijk letterlijk 0,0 hier aangezien ik van NH naar veenendaal verhuist ben. :)
PM me maar eens als je zin hebt in een sleeptouw / rustig dagje :D
Greetz

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 08 jun 2008 15:15

Gisteren de Omloop van Stadshagen gereden, een mooie omloop ontsierd door veel valpartijen. Zelf kon ik gelukkig twee valpartijen ontwijken. Ik had alleen wel pech, ik reed redelijk voorin het peloton voor de eindsprint toen ik 400 meter voor de finish een klapband kreeg. Even daarvoor had ik de rand van de weg geraakt en was er blijkbaar ook een spaak geknapt.

Gelukkig had ik de klapband 400 meter voor de finish en niet 100 meter daarvoor. Bij de dames die voor ons moesten koersen was er een flinke valpartij doordat één een klapband vlak voor de finish in de massasprint kreeg. Een paar moesten afgevoerd worden naar het ziekenhuis.

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 08 jun 2008 18:45

Vandaag de GF Vittorio Adorni. Was van plan de lange versie te rijden, maar zoals gebruikelijk dit jaar als ik mee doe aan een GF: Regen. Niet een beetje hè, bakken. Start om 10 u (droog) en met krap 2000 corridori bij 40 km/h+ richting bergen (molto vals plat). 3 valpartijen, waarvan 1 recht voor mij. Geluk gehad bij het onwijken. Door onweer nog 10 min geschuild. Bliksem sloeg links en rechts in de bergen. Kon steeds jumpen/aansluiten bij de juiste groepjes. Heb niet nagelaten om in een groepje van ca. 10 corridori te roepen dat NL morgen gaat winnen van IT. Veel gelach dus.
Zat bij de finish in het groepje van de 1e dame. 10 m voor de finish raakte ze het achterwiel van haar voorganger. En daar ging ze. Toen ik terug reed naar de finish was alles ok met haar. Vittorio Adorni kwam zelf ook nog ff. Pastaparty was uitstekend geregeld door familie Barilla. Maar wat een hondenweer. Volgende maand ga ik een serie GF's rijden in de Marche en Abruzzen.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

timnagtegaal
Forum-lid

timnagtegaal 08 jun 2008 21:45

vandaag 110 km. rondje Harderwijk - nunspeet - Epe - Hattem - Kampen en via flevoland langs de randmeren weer terug! prima weer trouwens :)
Red Bull Pro SL 3000 Custommade Black Edition

Plaats reactie