Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

hanoskator
Forum-lid
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:42
Locatie: Groningen

hanoskator 04 apr 2008 23:10

klontje, ben jij diegene met de rode sweep r? dan weet ik wel wie je bent :) , rijd je morgen ook nwo?

ik en me cluppie tijdens de Meeús race ( ik met de witte atmos )

greetz[img=http://img444.imageshack.us/img444/9863 ... 048zd4.jpg][img=http://img444.imageshack.us/img444/5985 ... acekn5.jpg]
Trainen is voor talentlozen =P

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 04 apr 2008 23:54

succes morgen met NWO ;) k zal je mss ook nog wel zien, alleen start ik bij de Junioren ;) Zwaarste klassieker van NL, en ze voorspellen sneeuw :) dus dat word net als alle andere jaren prijzengeld overhouden bij de organisatie...
Afbeelding

ruurd-jan
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 21 aug 2005 19:32

ruurd-jan 05 apr 2008 13:16

Master B schreef:ruurd-jan waar is dat. Ik zie dat tenue hier in de buurt zo vaak rijden. Ik woon zelf in Baarn en ik dacht dan die mannen uit Leusden kwamen klopt dat?


Die foto is ergens in de polder tussen Almere en Zeewolde genomen. Maar het kan wel dat je dat tenu vaak ziet. Wij zijn wielerploeg Eemland uit amersfoort dus dat je ons vaak ziet rijden kan wel kloppen ;)

ruurd-jan
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 21 aug 2005 19:32

ruurd-jan 05 apr 2008 13:20

maus_1990 schreef:
mike biker schreef:
perik schreef:Ruurd-Jan, je mag de kabel van je voorrem wel eens wat inkorten! ;)


Straks blijf je met deze fotokunsten met die kabel nog achter de trekhaak hangen:D


is expres gedaan ;) Cyclocrossers gebruiken Safety Stops, goedkoop alternatief is gewoon langere remkabel, hoef je alleen maar aan je kabel te trekken en je heb hetzelfde effect ;) scheelt je +/- uitgaande dat een mtr kabel €2.50 kost, halve meter heb je nodig dus €1.25 tegenover €14.95 voor Tektro Safety Stops ( volgens Salden prijs) toch wel €13.65. Kan hij weer in de winter uitgeven aan bier :P en als hij geluk heeft in het Happy Hour kost bier een Euri, dus kan hij zich lam zuipen...


Is gewoon luiheid :p ik train alleen op deze fiets dus ik had zoiets ik maak 't wel weer netjes als ik de kabels een keer vervang ;) En bier doen we niet aan he, en lamzuipen al helemaal niet, moet getraint worden ;)

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 06 apr 2008 23:57

Deze foto van mezelf vond ik ook wel vet, gisteren door een professionele fotograaf gemaakt tijdens de 100 ronden in Deventer.

Helaas moest ik na 27 ronden afhaken vanwege een lekke voorband. Ik zou sowieso maar 50 ronden rijden omdat ik de tweede helft zou helpen met de parcoursafzetting.

[img=http://img403.imageshack.us/img403/2628 ... llyic5.jpg]

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 07 apr 2008 00:35

Ja daar was ik ook nog. Ik had dus 2x lek (eigenlijk 3 althans mijn teamgenoot snoepte een wiel van mij af, die won overgins wel). Dus na 50 ronden stond ik langs de kant. Jammer maar helaas, want ik was best goed (nog 15 ronden met een gast van emmen in mijn wiel voor de groep uitgereden op het begin). Vandaag wel weer ruimschoots goed gemaakt in Rhede.

Geluk gehad met het weer trouwens. Ik weet niet wat die lui van de knmi aan het doen zijn, maar van winterse buien: hagel en sneeuw, heb ik zowel gisteren als zeker vandaag weinig gemerkt. Niet dat ik het erg vond overgins.....
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

wenum
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 nov 2007 15:23

wenum 07 apr 2008 18:56

Weet iemand misschien waar ik foto's van Rund um Rhede kan vinden?

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 07 apr 2008 21:32

Ha Coulthard, dan heb ik jou en jouw medevluchter samen met een paar anderen bijgehaald. Was overigens flink werken want maar weinig hadden zin om zich in te spannen.

hanoskator
Forum-lid
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:42
Locatie: Groningen

hanoskator 07 apr 2008 21:53

hee maus! kzag je nog in de kleedkamer, ik was diegene van * hij heeft een cervelo * :) ( in Hepro outfit, van de NWVG ) zag je 25e in de uitslag staan! goed bezig, alleen wouter haan van mijn ploeg reed hem uit, de rest allemaal gelost :( knappe prestatie van jou dus! ik werd 49e :( , was echt dom bezig achterin het peloton.

Het ging op de kant en voor mij werd er gelost, dan kan je gaten dichtrijden, 3 keer dit gehad, telkens kon ik weer aansluiten gelukkig. had me kracht wel beter vooraan kunnen gebruiken :P

Hoe ging het bij jou trouwens?
Trainen is voor talentlozen =P

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 07 apr 2008 23:54

@ Alp

Ja die knakker van Emmen wou niet meerijden, of beter gezegd kon dat niet. Dus ik gaf nog eens 3 ronden lang extra gas, kijken of ik uit jullie zicht kon komen, zeg maar vanaf het rechte stuk op start finish gezien. dat lukte aardig want ik reed 10 sec. extra weg.
Toen maande ik hem ook eens over te gaan nemen, maar hij was kapot, dus het tempo zakte steeds 4-5 km/h. Ik had geen zin nog 30 ronden of wat dan ook zo door te rijden, dus heb ik mijn benen stil gehouden en vielen we dus terug.

Wel mooi dat iedereen bij de jury (en aanhang) dacht dat ik me in die ronden had opgeblazen en daardoor moest lossen. (als ze eens wisten......)
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 08 apr 2008 23:30

haha ja, ik ken dat. Morgen begint de zomeravond competitie weer op de Rielerenk en zaterdag om 15:00 is dr ook weer een wedstrijd. Ben je ook nog van de partij?

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 08 apr 2008 23:42

Nope, het was dat ik afgelopen weekend geen klassieker had (om de een of andere reden niet uitgenodigd in Glazen stad, beetje vreemd aangezien we dus iemand hebben die klassiekers kan winnen....), anders had ik er niet gereden.

Ik woon zelf in omgeving Hengelo (O), dus om naar Deventer te fietsen, is iets wat teveel van het goede. Bij ons op het hulsbeek is op dinsdag en donderdag ook weer eem uurtje rondjes rijden, vandaag waren er toch zo 60-70 man.
Vanaf nu zit ik elk weekend vol, komend weekend nog een omloop in Steinfurt, die verkoos ik boven Friesche Wouden. Daarna elke weekend een klassieker met als klapper de Ronde van Overijssel, waar ik uiteraard voor eigen publiek er wil staan.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Plaats reactie