Zoals gezegd, het beleid is nu nogal onduidelijk. Ik probeer zsm met zwart/witte regels te komen. Eén daarvan zal zijn dat de onderschriften nog maar 1 regel mogen zijn, want de 6 regels ruimte die je nu met je onderschrift inneemt vind ik misschien nog wel vervelender dan de post waarmee dit allemaal begon

Ik neig ernaar om in dat onderschrift sluikreclame toe te staan. Dat scheelt een boel gemodereer, heen en weer ge-pb en stoort nauwelijks.
Wat blijft staan is dat ik het heel iets anders vind als iemand naar ervaringen met een bepaald product vraagt (zoals ene SRAM nu bijvoorbeeld doet voor de schoenen van Canyon), dan dat iemand uit zichzelf een lyrische post over een kledingmerk begint. Zoals eerder aangegeven, bij fietsen en andere 'ingewikkelde producten' laten we dat wel toe. Het verschil zit hem er wat mij betreft in dat de aanschaf daarvan een stuk ingrijpender is dan die van een fietsbroek. En ook een stukje zelfbescherming, we hebben gewoon geen zin in tientallen ambassadeurs op ons forum. Die kunnen terecht op TikTok, Insta, etc.