Ik vrees alleen dat veel wielerliefhebbers zullen afhaken dan. De koers is in Vlaanderen de laatste sport die gratis is voor de gewone man. De VIP's betalen nu al behoorlijk veel geld voor hun arrangementen. Maar dit is dan ook fiscaal aftrekbaar.Fietsen?altijd schreef:Dat laatste vind ik geen gek idee eerlijk gezegd.
Wielerseizoen 2017
-
- Forum-lid
Je hoeft er geen kapitaal voor te vragen maar 3 euro om op de muur te staan is niet te gek toch? Als je dan afhaakt ben je geen wielerliefhebber maar een 'kniepstuuver'.
Maak joe woar
Dat zou het einde betekenen van Hollanders langs het parcours...
Het wielrennen draait op traditie en gratis toegankelijkheid. Als dat wegvalt blijft er niet veel meer over. Sowieso zij er niet veel koersen waar genoeg mensen voor willen betalen denk ik. Als het verdienmodel verschuift naar toegangsprijzen en betaal tv houdt je nog maar een handvol koersen over die het hoofd boven water kunnen houden.
Het wielrennen draait op traditie en gratis toegankelijkheid. Als dat wegvalt blijft er niet veel meer over. Sowieso zij er niet veel koersen waar genoeg mensen voor willen betalen denk ik. Als het verdienmodel verschuift naar toegangsprijzen en betaal tv houdt je nog maar een handvol koersen over die het hoofd boven water kunnen houden.
Campagnolo Ultra Dork
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Niet overtuigd van het betaalzender model, is verleden tijd met al die livestreams. De toekomst wordt iets Spotify achtigs vr TV on demand. Goede kwaliteit tegen schappelijke prijs en groot aanbod om uit te kiezen.
Enfin, back on topic. Guillaume Van Keirsbulck wint een opnieuw heroïsche versie van de GP Samyn.
https://www.rtbf.be/auvio/detail_gp-samyn?id=2190554
Enfin, back on topic. Guillaume Van Keirsbulck wint een opnieuw heroïsche versie van de GP Samyn.
https://www.rtbf.be/auvio/detail_gp-samyn?id=2190554
TLJ huilt en lacht dit weekend: winst voor Jos van Emden in Dwars door West-Vlaanderen en een totale miskleun tijdens de eerste etappen van Parijs-Nice door de waaiers. Steven Kruijswijk komt binnen op 2.38 van winnaar Demare. QS had het in Parijs-Nice wel tactisch goed voor elkaar en zet Alaphilippe mooi op de 2e stek af.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een overwinning in DdwV staat niet in verhouding tot de misser in PN.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ook mijn idee, de ploegensponsors vinden het maar niets als niemand de koers, en hun reclame, kan zien.amclassic-fan schreef:Dit hebben ze toch eerder ook wel eens geprobeerd met Milaan-San Remo? Dat is toen bijzonder snel weer terug gedraaid want de sponsoren van de koers waren er niet bepaald blij mee dat ze veel minder exposure kregen.
Op de korte termijn mogelijk goed voor de organisatoren maar op de lange termijn de doodsteek voor alle koersen ook de tour en rvv.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
LottoJumbo heeft een Protour licentie maar heeft het niveau van een ProContinentale ploeg.daniel1975 schreef:Een overwinning in DdwV staat niet in verhouding tot de misser in PN.
-
- Forum-lid
Geweldig dat de winnaar van vandaag in Paris-Nice in het Engels werd geinterviewd en in het Italiaans antwoordde.
Forza Cobrelli. Jammer dat Sagan dat in tegenstelling tot enkel jaren geleden dat niet meer doet.
Forza Cobrelli. Jammer dat Sagan dat in tegenstelling tot enkel jaren geleden dat niet meer doet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heel slim van Sagan; engels is een wereldtaal, je interview wordt een stuk boeiender voor de kijkers en je marktwaarde stijgt ook weer als je je fatsoenlijk uit kunt drukken in het engels. Alleen hele domme mensen zien dat niet in en spreken alleen plat vlaams/fries/limburgs/ietandersonverstaanbaars. Ze noemen het 'trots', maar het zit eerder in de hoek van kortzichtigheid.
Less is bore
Als ze nou een arts hadden van het formaat Ibarguren!Quarantanove schreef:LottoJumbo heeft een Protour licentie maar heeft het niveau van een ProContinentale ploeg.daniel1975 schreef:Een overwinning in DdwV staat niet in verhouding tot de misser in PN.
Nee, het was echt slecht wat daar gebeurde, Maar het kan de beste overkomen he.. (Valverde Tour 2016...)
Vandaag ook weer een onbegrijpelijk optreden... fiets je verrot om Groenewegen te vroeg in de wind te zetten.
Maar er komt nog genoeg ellende daar in Parijs-Nice. De laatste 3 etappes mogen er zijn.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O