Garmin Varia achterlicht past niet op 'D-shaped' zadelpen
-
- Forum-lid HC
De ronde klem van aliexpress blijft iig goed heel ook op de MTB en vrij heftige paden in Oostenrijk is het gewoon heel gebleven.
-
- Forum-lid
Ik bestelde eerst de mount van concentric cycling. Dat bleek een tegenvaller. De mount komt uit Australië. Dat duurt even en ik moest ook invoerrechten betalen. Eenmaal gemonteerd zat de mount aanvankelijk strak op de zadelpen van mijn Aeroad, maar helaas rekte deze na een paar maanden uit. Ook de houder zelf voelt niet heel stevig aan; de radar wiebelt een beetje. Ik kocht daarom deze van neat conponents. Die was er snel, zonder invoerrechten (Denemarken) en lijkt een stuk steviger. Kortom…chrisgr schreef: ↑08 jan 2024 15:12 De mounts die ze hier maken zien er ook netjes uit : https://neat-components.com/collections/frontpage
-
- Forum-lid HC
Hmmm ik heb hem nog niet binnen en eerder besteld dacht ik?
Fiets is toch nog niet af....
Fiets is toch nog niet af....
Daarom hebben ze mij voorrang gegeven .
Ik heb aan de binnenkant toch een strookje electrotape geplakt want ondanks dat ie goed aangedraaid was kon de mount toch (licht) over de zadelpen schuiven. Kwestie van millimeterwerk. Met de tape zit die gewoon goed hard vast. Eerste rit over «geaccidenteerd» terrein deze namiddag en alles lijkt rock solid.
Ik heb aan de binnenkant toch een strookje electrotape geplakt want ondanks dat ie goed aangedraaid was kon de mount toch (licht) over de zadelpen schuiven. Kwestie van millimeterwerk. Met de tape zit die gewoon goed hard vast. Eerste rit over «geaccidenteerd» terrein deze namiddag en alles lijkt rock solid.
Uno-X Mobility or bust!
-
- Forum-lid HC
Daar zal ik dan ook even naar kijken.
Het mooiste zou zijn om het hele licht in die uitsparing te verwerken.
Ik heb al even gekeken hoe de varia er vanbinnen uitziet, maar dat gaat iig niet lukken.
Het mooiste zou zijn om het hele licht in die uitsparing te verwerken.
Ik heb al even gekeken hoe de varia er vanbinnen uitziet, maar dat gaat iig niet lukken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis toch van de zotte dat Garmin zoveel jaar na de introductie nog steeds geen goede mount heeft?
70% van de huidige nieuwe fietsen heeft een D-shape pen....
70% van de huidige nieuwe fietsen heeft een D-shape pen....
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Mwa, ze hebben een d shape mount, dit zit erbij. Hij past alleen niet mooi op elke pen.
Aftermarket zie je ook dat er heel veel verschillende zijn.
De houders aan de voorkant hebben ze ook niet per stuur. Dat laten ze lekker aan andere bedrijven over.
Aftermarket zie je ook dat er heel veel verschillende zijn.
De houders aan de voorkant hebben ze ook niet per stuur. Dat laten ze lekker aan andere bedrijven over.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat dus.
Less is bore
Achterliggende gedachte zou neem ik aan zijn op meerdere fietsen snel te monteren.
Maar bij Ome Ali zijn voor een paar € klemmen te koop,linkje is al eerder hier gepost.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.