Evenals mijn voorgangers hier, prachtige fiets!!
Specialized
-
- Forum-lid HC
Wat staat die struik op de achtergrond er prachtig bij! ![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Hé, mijn enige struik die de droogte heeft overleefd. Voor de rest bestaat de tuin uit onkruid en bruin gras.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Merci voor de complimenten allemaal, ik ben er ook ontzettend trots op.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- Tracing_NL
- Forum-lid
@Ritsuke: Mooie fiets!! (ik zou persoonlijk iets meer kleur op de wielen willen zien maar dat is geheel persoonlijk)
@ ErnieC: Klopt helemaal. Nieuwe Tarmac is wat mij betreft een draak. Maar dat geldt voor alle nieuwe modellen met zo'n verlaagde achervork (dat is dus op het moment 9 van de 10 modellen
)
OK vooruit omdat we het over het mooiste Tarmac model hebben, nog een foto van de mijne
@ ErnieC: Klopt helemaal. Nieuwe Tarmac is wat mij betreft een draak. Maar dat geldt voor alle nieuwe modellen met zo'n verlaagde achervork (dat is dus op het moment 9 van de 10 modellen
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
OK vooruit omdat we het over het mooiste Tarmac model hebben, nog een foto van de mijne
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Ja hij sprint zeker goed
Ik ben nu eenmaal een bling bling fietser. black on black bv is aan mij zeker niet besteed. Maar gelukkig zoveel mensen zoveel wensen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ik ben nu eenmaal een bling bling fietser. black on black bv is aan mij zeker niet besteed. Maar gelukkig zoveel mensen zoveel wensen
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Dit is zijn normale setup:Tracing_NL schreef: ↑23 aug 2018 08:31 @Ritsuke: Mooie fiets!! (ik zou persoonlijk iets meer kleur op de wielen willen zien maar dat is geheel persoonlijk)
PS. Jouw fietskleurenschema heeft als inspiratie gediend (zwart = chroom, fluogeel = zwart) maar ik heb dan toch besloten het soberder te houden en enkel de vork een decal te geven.