tour 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is wel jammer ja. Krijg je met dat ellendig hoge budget; je kunt 2 schaduwkopmannen kopen.
Ik hoop dat Kruiswijk iets durft en kan proberen. 4e is ook net niks, probeer dan maar om Flip te kraken en in elk geval 3e te worden. En anders strijdend ten onder ipv meerijden in de Skytrain.
Maar bovenal overheerst de teleurstelling dat de twee mooiste etappes zo eindigen![Sad :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Ik hoop dat Kruiswijk iets durft en kan proberen. 4e is ook net niks, probeer dan maar om Flip te kraken en in elk geval 3e te worden. En anders strijdend ten onder ipv meerijden in de Skytrain.
Maar bovenal overheerst de teleurstelling dat de twee mooiste etappes zo eindigen
![Sad :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Morgen is nog niet voorbij.. Wie weet gaat het nog wat worden!
Dit vat het goed samen denk ik. Ik hoop op een apocalyptische etappe morgen.daniel1975 schreef: ↑26 jul 2019 17:42 Terechte beslissing, maar wat vreselijk jammer.
Bernal onderweg naar een veilige voorsprong, Ala zou op minuten worden gereden op de laatste klim, Kruiswijk vs Thomas zou fantastisch gevecht zijn geworden......
Allemaal niet. Vrees dat Kruiswijk hier zijn podium verliest doordat Ala niet op minuten wordt gezet.
Ondanks dat, de enige juiste beslissing![]()
N.B. Ik huil mee met Pinot
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
-
- Forum-lid
Zeker wel Pinot was op zijn best.
Jody wint de Tour, de rest van het podium wordt nog spannend. De rest wordt gedwongen zeer vroeg aan te vallen om Alaphilippe te lossen, dus het kan nog best eens een leuke rit worden.
Ik zie het niet eens zo negatief. Normaal wachten ze tot 5 km van de meet, nu moeten ze van onderaan aanvallen. Vermoeidheid speelt na 3 weken sowieso wel een rol, een kortere rit heeft daar niet zoveel invloed meer op denk ik.
Ik zie het niet eens zo negatief. Normaal wachten ze tot 5 km van de meet, nu moeten ze van onderaan aanvallen. Vermoeidheid speelt na 3 weken sowieso wel een rol, een kortere rit heeft daar niet zoveel invloed meer op denk ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat Kruiswijk een van de grootste ‘slachtoffers’ is. Die leek fit, had sowiso Ala op dikke achterstand gereden en mogelijk Thomas kunnen pakken. Dat laatste zullen we nooit weten.
Verder hopen dat Havana gelijk heeft vandaag.
Verder hopen dat Havana gelijk heeft vandaag.
Less is bore
Onderonsje met Bora en proberen Thomas er af te rijden met Buchman samen.
Alanphilip kraakt wel.
Alleen rijden gaan ze niet redden,ook Bora niet.
Het gaat 1 keiharde tijdrit worden.
Alanphilip kraakt wel.
Alleen rijden gaan ze niet redden,ook Bora niet.
Het gaat 1 keiharde tijdrit worden.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik verwacht dat Sky ook wel gas zal geven om Thomas op de 2e plek te krijgen.
Less is bore