mooie fiets... welke maat is dit? 60?
ISAAC
kleine update...
Zadelpen Isaac --> Enve
Stuurpen Ritchey WCS --> Enve
Wielen Campagnolo Bora one tube --> Lightweight Meilenstein clincher
Aanstaand:
Zadel selle italia --> AX lightness
Stuur Ritchey WCS --> Enve
Zadelpen Isaac --> Enve
Stuurpen Ritchey WCS --> Enve
Wielen Campagnolo Bora one tube --> Lightweight Meilenstein clincher
Aanstaand:
Zadel selle italia --> AX lightness
Stuur Ritchey WCS --> Enve
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Ik kan een Isaac Element (2017) aankopen voor een - volgens mij - zeer nette prijs, nl. € 1.750 voor:
- 100% nieuwe Ultegra groep
- 2 maand gebruikte frame
- Wielen zijn helaas gewone Shimano RS
Nu is de fiets gedurende die 2 maanden gebruikt door een belofte/elite zonder contract renner van een wielerploeg. Denken jullie dat de prijs alsnog aanlokkelijk is of ga ik toch beter voor een nieuwe & dus ongebruikte fiets?
Thx voor jullie input!
Nu is de fiets gedurende die 2 maanden gebruikt door een belofte/elite zonder contract renner van een wielerploeg. Denken jullie dat de prijs alsnog aanlokkelijk is of ga ik toch beter voor een nieuwe & dus ongebruikte fiets?
Thx voor jullie input!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze fiets heeft een aanbevolen verkoopprijs van 4699 Euro met een FFWD cabon wielset.twindels schreef: ↑05 sep 2017 16:31 Ik kan een Isaac Element (2017) aankopen voor een - volgens mij - zeer nette prijs, nl. € 1.750 voor:
Thx voor jullie input!
Neem een korting van ongeveer 15% dan kost deze fiets nieuw 4000 Euro.
Een nieuwe carbon wielset kan je aanschaffen voor 1000 Euro.
Zonder wielset zou deze fiets dan ongeveer 3000 Euro moeten kosten.
Is er met alle andere onderdelen ook "maar" 2 maanden gereden of is de groep/afmontage net wat ouder?
1750 Euro voor een passende fiets waar mogelijk 2000 km mee gereden is lijkt mij niet verkeerd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
De groep is 100% nieuw.Lcsmet schreef: ↑05 sep 2017 16:42Deze fiets heeft een aanbevolen verkoopprijs van 4699 Euro met een FFWD cabon wielset.twindels schreef: ↑05 sep 2017 16:31 Ik kan een Isaac Element (2017) aankopen voor een - volgens mij - zeer nette prijs, nl. € 1.750 voor:
Thx voor jullie input!
Neem een korting van ongeveer 15% dan kost deze fiets nieuw 4000 Euro.
Een nieuwe carbon wielset kan je aanschaffen voor 1000 Euro.
Zonder wielset zou deze fiets dan ongeveer 3000 Euro moeten kosten.
Is er met alle andere onderdelen ook "maar" 2 maanden gereden of is de groep/afmontage net wat ouder?
1750 Euro voor een passende fiets waar mogelijk 2000 km mee gereden is lijkt mij niet verkeerd.
Wat ik me ook afvraag is, of het frame eventueel kan geleden hebben gedurende die 2 maanden. Kunnen er verborgen gebreken zijn aan frame oid?
Bij carbon kan dat ja. Schade is niet altijd met het blote oog te zien. Het blijft altijd een gok.