Blacksmith
-
- Forum-lid HC
De fiets is mooi maar waar en wanneer werd het mooier weer?
-
- Forum-lid
Het is zeker een hele lange winter geweest voor je. Prachtige fiets!HenH schreef:Het heeft even geduurd, maar hier is dan het eindresultaat.
Haha, ik wacht ook nog altijdericpeters schreef:De fiets is mooi maar waar en wanneer werd het mooier weer?
Mooi weer is bij mij dat het niet regent.
Ik heb welgeteld één dag met 14 graden op de fiets gezeten (zuidwest Friesland) zonder oorwarmers, wanten etc.
Laatst gewijzigd door HenH op 25 mar 2013 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Al het goede komt langzaamwalterg schreef:Het is zeker een hele lange winter geweest voor je. Prachtige fiets!
Bedankt voor de complimenten.
En wat betreft de 'normale' afmontage.
Ik vind bijna al het 'exotische' materiaal minder mooi en de portemonnee (van een student) liet ook niet meer toe
Als er nog iets op het verlanglijstje staat zijn het carbon clinchers met chique bandjes voor de looks.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Erg mooi geworden.
Had je nog overwogen om de vork in dezelfde kleur te spuiten als het frame?
Mooie wielen overigens.
Heel veel plezier!
Misschien kom ik je nog wel eens tegen in de zuidwesthoek, ik fiets daar regelmatig.
Mooie wielen overigens.
Heel veel plezier!
Misschien kom ik je nog wel eens tegen in de zuidwesthoek, ik fiets daar regelmatig.
Dank jer600 schreef:Erg mooi geworden.
Mooie wielen overigens.
Heel veel plezier!
Ik heb daar wel aan gedacht maar ik vond het dan wel erg blauw worden.
Dan zou er op andere plekken weer meer zwart moeten in mijn ogen.
Op bikemotion heeft een volledige LeMans blauwe acciaio gestaan, die stond nu in de showroom.
Ik was blij dat ik dat niet heb gedaan.
Als we elkaar al tegen komen dan moeten we elkaar bijna wel herkennen
Zoveel Blacksmith fietsen rijden er niet rond..
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Persoonlijk vind ik nageslepen lassen mooier, dan de 'perfecte lassen' van de bekende topmerken. Naast mijn voordeur staat geregeld een stalen Peugeot fiets en de lassen daarvan zijn nauwelijks zichtbaar; prachtig wat mij betreft.
Laatst gewijzigd door Rey953 op 14 jan 2014 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch opmerkelijk dan dat een echte vakjury dit frame het mooist vond en het laswerk kennelijk op zijn minst acceptabel ....roos69 schreef:Dat slijpen is natuurlijk alleen maar om het matige laswwerk te verdoezelen.
( het was mij destijds ook opgevallen dat het laswerk van Blacksmith wel wat netter kan ).
Iets anders: wie weet welk frame de publieksprijs heeft gewonnen?