welke momentsleutel voor carbon fiets
-
- Forum-lid
@GR: Heb je gezopen ofzo?
Eigenlijk niet. Ik zit ook wel eens op wielertoerist.be...., zulke halfzwaar gestoorden zitten daar niet.TL@ schreef:@Kees: Probleem met Belgen? Je zet jezelf wel in hoekje waar je niet veel steun zal krijgen zo.
Cheap light strong, choose two
-
- Forum-lid
Beste kees je stelt mijn bijdragen ter discussie.kees0251 schreef:Eigenlijk niet. Ik zit ook wel eens op wielertoerist.be...., zulke halfzwaar gestoorden zitten daar niet.TL@ schreef:@Kees: Probleem met Belgen? Je zet jezelf wel in hoekje waar je niet veel steun zal krijgen zo.
Ik doe moeite om te laten zien waar jij en anderen in de fout gaan. Respecteer dat.
Met deze inzage zou je iets positiefs kunnen doen, maar jij besluit het tegenovergestelde.
Dit is geen normale manier om te discussiëren, roep jezelf eens tot de orde.
Je deed veel moeite, maar weinig effectief want je lepelt alleen maar cliche's en kretologie op.
Er is nog geen spoortje van inzicht in de materie en dat zal er ook wel niet komen.
In de keten van handelingen die tot iets moeten leiden is de momentsleutel zelf bepaald niet de zwakste schakel, de mehodiek leent zich niet voor precisie.
Daarmee kwam ik erin en dat staat nog recht overeind.
Er is nog geen spoortje van inzicht in de materie en dat zal er ook wel niet komen.
In de keten van handelingen die tot iets moeten leiden is de momentsleutel zelf bepaald niet de zwakste schakel, de mehodiek leent zich niet voor precisie.
Cheap light strong, choose two
best post ever....Wiliertoerist schreef:Gelukkig wordt ik niet gehinderd door enige technische kennis, dus gaan jullie gewoon nog even door, na 6 pagina's over een momentsleutel.....
Wow, kom je even een paar dagen niet op het forum omdat je toch niet kon fietsen...
Veni. Vidi. Fietsie.
sommige komen dan juist op het forum en zijn volgens mij dan wat gestressed omdat ze niet kunnen fietsen want hoe minder er gefietst wordt ook heftiger het taalgebruik hier en valt dit jaar dus nog heel goed mee maar de zon schijnt nogal vaakTumTumTum schreef:best post ever....Wiliertoerist schreef:Gelukkig wordt ik niet gehinderd door enige technische kennis, dus gaan jullie gewoon nog even door, na 6 pagina's over een momentsleutel.....
Wow, kom je even een paar dagen niet op het forum omdat je toch niet kon fietsen...
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
energie teveel , ontwennings verschijnselen ik zou zeggen geef het maar een naam.
Ik zelf pak dan meestal wat popcorn erbij en bekijk me die gevechten allemaal lachend
Ik zelf pak dan meestal wat popcorn erbij en bekijk me die gevechten allemaal lachend
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Dan bewijs je wederom nu dat je een zeer manke manier van kijken hebt. Ik heb wel degelijk duidelijk gemaakt waar de schoen wringt én waar de hiaten in het denken ontstaan. Hoe kun je nu nog ontkennen! Ik heb allang laten zien dat je beperkte manier van benaderen heeft geleid tot valkuilen. Je interpretaties zijn mank. Je negeert de complexiteit. Ik leg misvattingen bloot en laat zien hoe je wel zuiver naar de materie kunt kijken dmv een meer open benadering. Dat jij er niets mee doet is inherent aan je warse persoonlijkheid. Mensen die hun eigen gedachtengoed niet toetsen en vinden dat ze dat niet hoeven zijn per definitie niet intelligent en niet in staat tot waardige zinvolle discussies.kees0251 schreef:Je deed veel moeite, maar weinig effectief want je lepelt alleen maar cliche's en kretologie op.
Mensen zoals jij valt gewoon niet normaal mee te discussiëren en leid tot niets. Verspilde energie dus. Gelukkig zijn er altijd wel mensen die er wel wat van opsteken.
Ik zou alleen clichés en kretologie gebruiken?
Je zou eens net zoveel energie moeten leggen in het proberen te begrijpen als dat je tracht vervelende opmerkingen te maken en proberen te ontkrachten. Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij bent er op een negatieve manier mee bezig en ik tracht het positief te benaderen. Ontkenning vs Verduidelijking en inzage.
Dat jij stelt dat het niet tot inzicht leidt is bral. Net zo leeg als de woorden in je laatste post hier. Een leeg omhulsel zonder enige inhoud of referentie. Over clichés en kretologie gesproken. . . .
- - - - - - - -
De een verklaart hier onzin en kan de discussie niet aan en voelt zich genoodzaakt vervelende uitingen te doen.
Verschillende personen trachten zich te groeperen en met kuddediergedrag anderen te manipuleren zich tegen mij te keren.
Mensen moeten persoonlijk aanvallen en schrijven geen enkel woord over het onderwerp.
Een ander komt weer met een boutjes vraag dat hier niet thuis hoort.
Anderen maken er een offtopic chat van.
Werkelijk dit forum is echt verschrikkelijk, enige vorm van zelfregulatie is jullie vreemd.
Het ergste is nog wel dat jullie dat normaal vinden.