Alltricks verzendt niet altijd even snel.
Bikeinn is een heel "wispelturige" winkel, voorraad klopt dikwijls niet en als een van je artikelen niet binnen is versturen ze niet, wachten en nog eens wachten.
Maar mijn ervaring is dat het bij alle shops uiteindelijk, al moet je soms veel moeite doen, wel goed komt.
Dat kan ook gewoon je geld terugkrijgen zijn.
Ervaring webshops
Met Bikeinn en alle andere shops daaronder een slechte ervaring qua garantie claims.
2 paar Neopreen booties gekocht (duiken). 1 scheurde meteen bij eerste keer aantrekken, ondanks juist voorzichtig ermee omgaan omdat het de eerste keer is. Andere is prima.
Claim ingediend, maar werd heel makkelijk weggewuifd want "neopreen kan scheuren". Tsja, dat lijkt mij niet voldoende als reden aan te geven waarom het buiten de garantie valt als, maar kon ook niet in beroep hiertegen gaan.
Ook een kritische product review werd niet geplaatst.
Dus daar ga ik niet meer bestellen.
2 paar Neopreen booties gekocht (duiken). 1 scheurde meteen bij eerste keer aantrekken, ondanks juist voorzichtig ermee omgaan omdat het de eerste keer is. Andere is prima.
Claim ingediend, maar werd heel makkelijk weggewuifd want "neopreen kan scheuren". Tsja, dat lijkt mij niet voldoende als reden aan te geven waarom het buiten de garantie valt als, maar kon ook niet in beroep hiertegen gaan.
Ook een kritische product review werd niet geplaatst.
Dus daar ga ik niet meer bestellen.
Bikeinn bestel ik enkel als de prijs echt goed is, en dat is wel dikwijls zo.
Bike24 idem. Dara heb ik geen vertrouwen qua garantie. Strenge voorwaarden qua retour. Ik had van m'n Magene radar m'n originele doos niet. Letterlijk 4 keer gevraagd of dat een probleem was. Nooit een deftig antwoord. Altijd rond de pot draaien en tekst van de website citeren.
Ik probeer stilaan ook meer bij Belgische shops te bestellen, al is het aanbod kleiner en de prijs soms een paar euro hoger.
Bike24 idem. Dara heb ik geen vertrouwen qua garantie. Strenge voorwaarden qua retour. Ik had van m'n Magene radar m'n originele doos niet. Letterlijk 4 keer gevraagd of dat een probleem was. Nooit een deftig antwoord. Altijd rond de pot draaien en tekst van de website citeren.
Ik probeer stilaan ook meer bij Belgische shops te bestellen, al is het aanbod kleiner en de prijs soms een paar euro hoger.
Inmiddels voor duizenden €€€ bij Deltabikes besteld. Hun niet-altijd-up-to-date-website is geen afspiegeling van hun vriendelijkheid, klantgerichtheid en snelle reacties. Maar hun prijzen en telefonische bereikbaarheid maken dat wat mij betreft wel goed.daniel1975 schreef: ↑19 jan 2025 08:12 Ik heb momenteel wat moeite met Deltabikes. Bestelde onderdelen staan wél op voorraad op de site, maar blijken er niet te zijn.
Moest zelf navragen waar mijn verzendbevestiging bleef, nu wéér zelf moeten vragen waarom beloofde datum niet gehaald is. En ondertussen staan de spullen nog steeds “op voorraad “ op de site.
Mateloos irritant! Zet dan gewoon dat het binnenkort leverbaar is.
Enige kleine pluspuntje is dat ze wel snel reageren op mail.
Bij Fuduurum betaal je altijd teveel.
Ehm, heel eerlijk, een retour de zonder originele doos, dan snap ik de positie van de shop wel, maar ik snap ook je punt over de communicatie. Ik ben al jaren vaste klant bij Bike24, zeer tevreden, ook met retouren, idem Bikediscount, ik bestel eigenlijk bijna altijd bij deze 2 shops mijn onderdelen.koeroeur schreef: ↑19 jan 2025 16:22 Bikeinn bestel ik enkel als de prijs echt goed is, en dat is wel dikwijls zo.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het zal ook wel goedkomen denk ik, alleen anno 2025 een webshop hebben die niet up to date is en voorraad zegt te hebben die er niet is kan gewoon echt niet meer.Tipo21 schreef: ↑20 jan 2025 11:36Inmiddels voor duizenden €€€ bij Deltabikes besteld. Hun niet-altijd-up-to-date-website is geen afspiegeling van hun vriendelijkheid, klantgerichtheid en snelle reacties. Maar hun prijzen en telefonische bereikbaarheid maken dat wat mij betreft wel goed.daniel1975 schreef: ↑19 jan 2025 08:12 Ik heb momenteel wat moeite met Deltabikes. Bestelde onderdelen staan wél op voorraad op de site, maar blijken er niet te zijn.
Moest zelf navragen waar mijn verzendbevestiging bleef, nu wéér zelf moeten vragen waarom beloofde datum niet gehaald is. En ondertussen staan de spullen nog steeds “op voorraad “ op de site.
Mateloos irritant! Zet dan gewoon dat het binnenkort leverbaar is.
Enige kleine pluspuntje is dat ze wel snel reageren op mail.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het kan wel, dat bewijzen nog elke dag heel wat middenstanders die zich nog steeds toespitsen op fysieke verkoop en de webshop er zowat "bijnemen".daniel1975 schreef: ↑20 jan 2025 11:50 ...........
Het zal ook wel goedkomen denk ik, alleen anno 2025 een webshop hebben die niet up to date is en voorraad zegt te hebben die er niet is kan gewoon echt niet meer.
Bij de kleinere shop ben ik net iets vergevingsgezinder dan bij de "grote" jongens.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zoals verwacht komt het ook goed, groep is onderweg!
Less is bore