Vandaag gefietst in 2008?
Vandaag een rondje van 86 km. Gelukkig was de zon eindelijk weer eens te zien. Leuke verrassing was het nieuwe asfalt op de Defensieweg tussen Rhenen en Elst. Was op zich geen overbodige luxe want de weg lag er daar wel behoorlijk slecht bij. Ik fiets daar vaak dus ik ben er wel blij mee
Ook 75 km gereden in prachtig, windstil weer. De wegen lagen er wel enorm vuil en vettig bij; gelukkig was ik met de hybride (spatborden) op stap. Mooi braaf in D1 gebleven.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zag het zonnetje vanmorgen dus de racer maar weer gepakt voor twee uurtjes door de Friese Zuidwesthoek: 63 km op het gemakkie. En dus langzaamaan. Hebben jullie dat ook, dat je wel lekker fietst maar dat het je helemaal niet zo veel kan schelen hoe snel je gaat en hoe diep je gaat.
Anyway, gemiddeld 28 op de teller. In de zomer zou ik me er voor schamen. Nu heb ik vooral genoten. Emmertje, sopje en een kwartiertje later hangt de Koga weer schoon aan de haak.
Hoe vaak nog, dit jaar?
Anyway, gemiddeld 28 op de teller. In de zomer zou ik me er voor schamen. Nu heb ik vooral genoten. Emmertje, sopje en een kwartiertje later hangt de Koga weer schoon aan de haak.
Hoe vaak nog, dit jaar?
Vanmiddag een (voor ZH'ers bekend) rondje van 58 km door Midden-Defland, langs de Waterweg en via de duinen weer terug naar Den Haag en Voorburg.
Ik voelde me niet helemaal o.k. dus ik heb het erg kalm aangedaan (net geen 27 km/u), met als gevolg dat ik ook niet echt warm werd.
Het viel me wel op dat in dit weer de enkele racers die wel onderweg zijn elkaar wat meer schijnen te groeten dan normaal. De barre omstandigheden (3 C en een aardig windje) scheppen blijkaar een soort band.
Ik voelde me niet helemaal o.k. dus ik heb het erg kalm aangedaan (net geen 27 km/u), met als gevolg dat ik ook niet echt warm werd.
Het viel me wel op dat in dit weer de enkele racers die wel onderweg zijn elkaar wat meer schijnen te groeten dan normaal. De barre omstandigheden (3 C en een aardig windje) scheppen blijkaar een soort band.
De laatste weken zit ik eigenlijk alleen op mijn winterfiets, een oud cross/hybryde dingetje.
Met de fiets niets mis maar ik heb zelf het gevoel of ik mijn benen geen zin meer hebben.
Wat voor versnelling ik ook zet, ik heb het gevoel of het allemaal te zwaar gaat.
Ik ben dan ook blij dat er soms ook wind mee is.
Met de fiets niets mis maar ik heb zelf het gevoel of ik mijn benen geen zin meer hebben.
Wat voor versnelling ik ook zet, ik heb het gevoel of het allemaal te zwaar gaat.
Ik ben dan ook blij dat er soms ook wind mee is.
-
- Forum-lid
Ik ga nu nog even snel een rondje doen. Kijken of ik spijt ga krijgen vanwege de koude wind....
-
- Forum-lid
Da's een mooi rondje.
Ik heb mijn vaste trainingsrondje afgewerkt langs de loosdrechtse plassen, Abcoude, Weesp, Bussum en nog een klein rondje Kortenhoef & Loosdrecht toe voor 60km. Een half uurtje uurder vertrekken was misschien beter geweest want nu was ik het zonnetje op een gegeven moment toch echt kwijt. Stevige wind ook maar wel lekker gereden.
Nu even ontdooien met een bakkie warme choco!
Ik heb mijn vaste trainingsrondje afgewerkt langs de loosdrechtse plassen, Abcoude, Weesp, Bussum en nog een klein rondje Kortenhoef & Loosdrecht toe voor 60km. Een half uurtje uurder vertrekken was misschien beter geweest want nu was ik het zonnetje op een gegeven moment toch echt kwijt. Stevige wind ook maar wel lekker gereden.
Nu even ontdooien met een bakkie warme choco!