Moet je het wel kunnen….
Tour de France 2022
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Barguil positief
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Het viel toch goed mee dit jaar? In ieder geval kijkend naar de samenvatting op de NOS, werd in de beruchte bocht 7 ruim ruimte gelaten. Na de bocht werd het wat krapper. Reacties van renners heb ik ook weinig beklag gehoord. En de extremen van eerdere jaren (gooien met pis, en onsportief gedrag richting specifieke ploegen etc), ook niet.
Tuurlijk heb je dronken mensen, maar die lijken redelijk goed in toom gehouden te zijn.
Tuurlijk heb je her en der een meerenner, maar die zie je op elke klim - blijft hinderlijk, maar is niet specifiek voor deze berg geweest.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Bocht 7 werd aangepakt door de organisatie. Er werden paaltjes en touwen geplaatst. Resultaat : veel mensen zochten een andere bocht op.MarkVeenstra schreef: ↑15 jul 2022 13:43 Het viel toch goed mee dit jaar? In ieder geval kijkend naar de samenvatting op de NOS, werd in de beruchte bocht 7 ruim ruimte gelaten. Na de bocht werd het wat krapper. Reacties van renners heb ik ook weinig beklag gehoord. En de extremen van eerdere jaren (gooien met pis, en onsportief gedrag richting specifieke ploegen etc), ook niet.
Tuurlijk heb je dronken mensen, maar die lijken redelijk goed in toom gehouden te zijn.
Tuurlijk heb je her en der een meerenner, maar die zie je op elke klim - blijft hinderlijk, maar is niet specifiek voor deze berg geweest.
Ik heb rechtstreeks gekeken, en heb me meer dan eens geërgerd. Vooral die meelopers en de rookpot(ten) zijn ergerlijk. Dat men staat te roepen en te juichen, dat is geen enkel probleem. Dat de massa uiteen gaat zoals het water voor Mozes, dat is normaal. Iedereen kijkt immers halsreikend uit waar de renners blijven. De motoren drijven de mensen dan eventjes uiteen, maar die staan even snel terug op de weg.
Maar die gasten die mee lopen, dat is onnozel. Je hindert niet alleen de renners, maar ook de andere mensen die daar, net als de meeloper, al uren staan te wachten om een glimp te zien van de renners.
Meelopers zouden dat beter op de vlakke, brede wegen proberen. Krijgen ze ongeveer de aandacht die ze verdienen.
Wat ik niet snap is dat iedereen daar zo staat te brullen. Als renners zou ik echt niet opgezet zijn met iemand die midden in mijn zware inspanning nog recht in mijn oor gaat brullen.
Wat ik niet snap is dat iedereen daar zo staat te brullen. Als renners zou ik echt niet opgezet zijn met iemand die midden in mijn zware inspanning nog recht in mijn oor gaat brullen.
https://www.nu.nl/tour-de-france/621230 ... fiets.html
De meeste renners vinden die "idioten" geweldig. Mollema vond die touwen in bocht 7 zelfs jammer. Kijk eens hoe mensen uit hun dak gaan bij een concert. Volgens de maatstaven hier ook volslagen achterlijk. Of hoe sommige mensen reageren bij het zien van een beroemdheid.
Het is niet mijn soort gedrag maar blijkbaar heel menselijk en blijkbaar genieten mensen ook van de aan idioterie grenzende adoratie.
De meeste renners vinden die "idioten" geweldig. Mollema vond die touwen in bocht 7 zelfs jammer. Kijk eens hoe mensen uit hun dak gaan bij een concert. Volgens de maatstaven hier ook volslagen achterlijk. Of hoe sommige mensen reageren bij het zien van een beroemdheid.
Het is niet mijn soort gedrag maar blijkbaar heel menselijk en blijkbaar genieten mensen ook van de aan idioterie grenzende adoratie.
Campagnolo Ultra Dork