Forum clichés
Ben mijn nieuwe fiets aan het samenstellen: kadertje zus, groep zo, wielen deze en voor stuur en zadeltje dacht ik aan dat...
Alleen twijfel ik nu nog welke bidonhoudertjes ik best zou nemen: model X van 150 € of model Y van 120 €? De ene weegt 2 gram minder, maar de andere vind ik oh zo veel mooier: help!!!
Alleen twijfel ik nu nog welke bidonhoudertjes ik best zou nemen: model X van 150 € of model Y van 120 €? De ene weegt 2 gram minder, maar de andere vind ik oh zo veel mooier: help!!!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Mijn nieuwe pinarello prince!
[foto van een rood-wit-zwarte prince]
OF
Mijn nieuwe Cervelo!
[foto van een rood-zwarte Cervelo]
[foto van een rood-wit-zwarte prince]
OF
Mijn nieuwe Cervelo!
[foto van een rood-zwarte Cervelo]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Wat is het verschil tussen campa en shimano? Meen ergens hier iets over gelezen te hebben maar weet niet hoe ik het terug moet vinden.
Het mei nummer zal wel weer bagger zijn, waar kan ik m'n abonnement opzeggen // Hulde aan de redactie, ga zo door......
Het mei nummer zal wel weer bagger zijn, waar kan ik m'n abonnement opzeggen // Hulde aan de redactie, ga zo door......
-
- Forum-lid
up
(prijs aangepast)
(prijs aangepast)
Carbon frames worden na twee jaar slap en aluminium frames zijn oncomfortabel. En staal is veel te zwaar, titanium is te duur.
En alle andere mogelijke kruislingse verbanden tussen slap, stijf, zwaar en duur icm met carbon, alu, tita en staal.
En alle andere mogelijke kruislingse verbanden tussen slap, stijf, zwaar en duur icm met carbon, alu, tita en staal.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
"De beste wielrenner? No way! Hij heeft gewoon de beste dokter."
"Z'n concurrenten pakten ook allemaal. Dus hij ook." (Waarbij ik me weleens afvraag... En wat dan als de nummer laatst betrapt wordt? Heeft het hele peloton dan verboden vruchten geabsorbeerd?)
Op de eerste vrijdag van de maand... "Hebben jullie de nieuwe Fiets al binnen? In de winkel ligt ie al."
"Z'n concurrenten pakten ook allemaal. Dus hij ook." (Waarbij ik me weleens afvraag... En wat dan als de nummer laatst betrapt wordt? Heeft het hele peloton dan verboden vruchten geabsorbeerd?)
Op de eerste vrijdag van de maand... "Hebben jullie de nieuwe Fiets al binnen? In de winkel ligt ie al."
-
- Forum-lid
Over smaak valt niet te twisten:D