2024 goede voornemens
-
- Forum-lid
Mooi voornemen Mao, hoeveel kilometer moet er in 2024 gefietst worden om 2023 te overtreffen?
Ik wil het fietsen volgend jaar wat serieuzer oppakken, in de zin dat ik wat gerichter ga trainen. Op dit moment is het vooral kilometers maken zonder echt een idee erachter. Verder staat er het nodige te veranderen in mijn leven (ik word begin deze zomer vader), dus het is maar te bezien hoeveel tijd ik heb om mijn voornemen te realiseren.
Ik wil het fietsen volgend jaar wat serieuzer oppakken, in de zin dat ik wat gerichter ga trainen. Op dit moment is het vooral kilometers maken zonder echt een idee erachter. Verder staat er het nodige te veranderen in mijn leven (ik word begin deze zomer vader), dus het is maar te bezien hoeveel tijd ik heb om mijn voornemen te realiseren.
Toen ik topic titel las, had ik precies hetzelfde idee als Mao, weer meer kms dan jaar ervoor. Dat houdt natuurlijk een keer op, maar voornemen is er altijd weer... Dus 14.000+ km fietsen (die ik vandaag/morgen aantik voor het eerst) en 15.500+ inclusief wandelen en hardlopen.
Maar dit is allemaal triviaal natuurlijk. Gezondheid voorop. Dit jaar teveel kanker hartproblemen en long covid in mijn omgeving gezien dus zelf ook nog bewuster gezonder leven. En fietsen helpt daar gelukkig bij!
En dat wens ik jullie ook allemaal toe!
Maar dit is allemaal triviaal natuurlijk. Gezondheid voorop. Dit jaar teveel kanker hartproblemen en long covid in mijn omgeving gezien dus zelf ook nog bewuster gezonder leven. En fietsen helpt daar gelukkig bij!
En dat wens ik jullie ook allemaal toe!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dank je MAO!
Geen voornemens hier, doe ik nooit. Wel de hoop dat ik weer helemaal gezond word.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Geen voornemens hier, doe ik nooit. Wel de hoop dat ik weer helemaal gezond word.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Hier is het voornemen ook om voornamelijk meer kilometers te gaan maken. Dit jaar is het er te weinig van gekomen door drukte op werk (met veel resultaat, maar toch zal dat zal niet veel verbeteren), drukte thuis (nieuw huis kopen, zwangere vrouw, ander kind dat slecht sliep, en andere besognes), en rotweer de laatste tijd.
Dus het voornemen is om ieder moment dat het kan op de fiets te springen, weer of geen weer, donker of licht.
Ben hier de laatste dagen al redelijk goed mee begonnen.
Dus het voornemen is om ieder moment dat het kan op de fiets te springen, weer of geen weer, donker of licht.
Ben hier de laatste dagen al redelijk goed mee begonnen.
Normaal niet vd goede voornemens, maar as jaar ontkom ik er niet aan. Na afgelopen jaar redelijk aangemodderd te hebben met de motivatie - de ondertussen bekende geleden blessure en de vreselijke hersteltijd - moet 2024 echt weer in teken komen te staan vh volledig oppakken van het sporten - begin is gemaakt al - in de laatste 4 weken minimaal 2x p/wk naar de sportschool geweest. Ook weer meer km's op de racefiets te kunnen maken, en die 4 á 5 kg er ook weer afkomt. Of te wel net even iets gezonder worden/blijven, dat is het voornaamste. Beste wensen voor iedereen alvast !
Hier hetzelfde. Lekker fietsen en hardlopen en mentaal gezond blijven. Afgelopen jaar een stapje gemaakt, volgend jaar een nieuw stapje.
Fijne jaarwisseling allemaal vanavond.
Doe voorzichtig met vuurwerk, het remt anders zo lastig en fietsende blinde geleide honden zijn nog in opleiding:-)
Fijne jaarwisseling allemaal vanavond.
Doe voorzichtig met vuurwerk, het remt anders zo lastig en fietsende blinde geleide honden zijn nog in opleiding:-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Meer fietsen lukt enkel als je gezond en wel blijft.
En het lijkt zo een cliché maar je weet pas wat het betekend als het eens een keertje minder is (geweest).
Laat het ons dus houden op vooral gezond blijven en dat wens ik jullie allemaal ook toe.
En het lijkt zo een cliché maar je weet pas wat het betekend als het eens een keertje minder is (geweest).
Laat het ons dus houden op vooral gezond blijven en dat wens ik jullie allemaal ook toe.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend