Entity
Hallo,
Een 'nieuw' fietsenmerk opgericht door 2 jonge Belgen genaamd Entity
Ze hebben momenteel 3 modellen. Een aeromodel, een klimmer en een Gravelbike.
Ze werken volledig op maat van de klant met een heleboel mogelijke combinaties tegen zeer mooie prijzen.
Ze verkopen ook de framesets los, met cockpit bij voor iets meer dan €2000.
Lijkt me een heel knap initiatief.
Iemand al enige ervaring mee of iemand die zegt: Nee, het zoveelste openmould stickermerk?
Een 'nieuw' fietsenmerk opgericht door 2 jonge Belgen genaamd Entity
Ze hebben momenteel 3 modellen. Een aeromodel, een klimmer en een Gravelbike.
Ze werken volledig op maat van de klant met een heleboel mogelijke combinaties tegen zeer mooie prijzen.
Ze verkopen ook de framesets los, met cockpit bij voor iets meer dan €2000.
Lijkt me een heel knap initiatief.
Iemand al enige ervaring mee of iemand die zegt: Nee, het zoveelste openmould stickermerk?
Venture is alvast een sticker merk. De link hieronder is een van de vele die deze open mould verkopen.
https://nl.aliexpress.com/item/10050061 ... ry_from%3A
https://nl.aliexpress.com/item/10050061 ... ry_from%3A
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Gravel is volgens mij Velobuild https://www.velobuild.com/products/gf-0 ... l-frameset
Gisteren Kootwijks mooiste gereden en een stukje samen gereden met iemand op een naamloze fiets bleek een Velobuild te zijn.Frame-Vork-Zadelpen-Stuurcombi-Glans gespoten prijs €650,- inklusief tax etc etc.
Gisteren Kootwijks mooiste gereden en een stukje samen gereden met iemand op een naamloze fiets bleek een Velobuild te zijn.Frame-Vork-Zadelpen-Stuurcombi-Glans gespoten prijs €650,- inklusief tax etc etc.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik mis alleen nog een paar influencers die dit merk de hemel in prijzen
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Alle drie de frames zijn oa verkrijgbaar via SP Cycle. Dat zijn een allen mould frames verkrijgbaar via meerdere Chinese merken.
Niets mis mee, mijn gravelbike via SP cycle besteld doet het gewoon goed.
Ja daar twijfel ik niet aan. Maar om dan voor een openmould met stickers €2000 te vragen ipv €800 vind ik wat gortigscottwilko schreef: ↑18 feb 2024 18:54 Alle drie de frames zijn oa verkrijgbaar via SP Cycle. Dat zijn een allen mould frames verkrijgbaar via meerdere Chinese merken.
Dat ga ik dan niet zijn . Heb geen bereik en ik wou ook alleen wat meer te weten komen over het merk.daniel1975 schreef: ↑18 feb 2024 18:39 Ik mis alleen nog een paar influencers die dit merk de hemel in prijzen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Juist wielen kunnen prima via ali.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Die prijs heb ik even over het hoofd gezien. Dat is wel een hoge prijs om garantie te kunnen geven.Sergov schreef: ↑18 feb 2024 21:18Ja daar twijfel ik niet aan. Maar om dan voor een openmould met stickers €2000 te vragen ipv €800 vind ik wat gortigscottwilko schreef: ↑18 feb 2024 18:54 Alle drie de frames zijn oa verkrijgbaar via SP Cycle. Dat zijn een allen mould frames verkrijgbaar via meerdere Chinese merken.