Dag allemaal,
Ik ben in de markt voor mijn eerste smart trainer voor deze winter. Ik zag dat wahoo nu een mooi aanbod heeft met zijn wahoo kickr core incl. casette voor 499 euro. Ik vermoed dat ze deze prijs niet zullen laten zakken op black friday, daarom dat ik deze nu al zou willen kopen. Ik vroeg me echter af of deze nog de moeite is aangezien deze al enige tijd uit is.
Alvast bedankt
Wahoo kickr core 2024-2025
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Op 2dehands heb ik deze ook al zien gaan voor 400 euro wat het nog aantrekkelijker maakt.
Gewoon nieuw kopen i.v.m. garantie, zeker voor het verschil van € 99,- . Koop je ‘m 2e hands en is de cassette slecht ben je zo weer €50,- lichter en heb je nog geen garantie. Mijn zoon heeft ‘m kort geleden ook nieuw gekocht en is er tevreden van.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
mevr75 heeft hem ook, prima apparaat.
Less is bore
-
- Forum-lid
Is die garantie dan zo de moeite? De casette die op de 2dehands trainer staat, is in mooie staat na checken van meerdere foto’s.
Linkje naar de aanbieding met cassette.carlo_verhamme schreef: ↑14 okt 2024 09:26 Dag allemaal,
Ik ben in de markt voor mijn eerste smart trainer voor deze winter. Ik zag dat wahoo nu een mooi aanbod heeft met zijn wahoo kickr core incl. casette voor 499 euro. Ik vermoed dat ze deze prijs niet zullen laten zakken op black friday, daarom dat ik deze nu al zou willen kopen. Ik vroeg me echter af of deze nog de moeite is aangezien deze al enige tijd uit is.
Alvast bedankt
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
[/quote]
Linkje naar de aanbieding met cassette.
[/quote]
Op de wahoo website zelf, is onlangs aangepast van zonder casette naar met casette
Linkje naar de aanbieding met cassette.
[/quote]
Op de wahoo website zelf, is onlangs aangepast van zonder casette naar met casette
-
- Forum-lid
Net gemerkt dat Wahoo website zelf wel nog 40 extra vraagt voor verzending. Dacht dat dit wel gratis ging zijn bij een aankoop van 500 euro
Die garantie is zeker wat waard, ik heb weleens een nieuwe gehad.carlo_verhamme schreef: ↑14 okt 2024 15:03Is die garantie dan zo de moeite? De casette die op de 2dehands trainer staat, is in mooie staat na checken van meerdere foto’s.
prj