Het weer buiten zorgt voor binnenshuis activiteiten. Bij mij onder meer doorspitten van dozen oude meuk. Misschien is het leuk om hier wat oude plaatjes te plaatsen.
Een eerste:
De fietsbus ging in 1995 naar Bollene en het doel was de Alpen. In zo'n BOB neem je veel te veel mee, waardoor het klimmen niet echt leuk is. Daarom een wat korter rondje om de Ventoux gedaan.
Fiets: Bioracer in Oria staal, zelf gespaakte Open4CD wielen, Ultratec schakelen, Mavic triple crankstel.
Vroeguh...
In 1983 voor het eerste op de fiets door de Franse Alpen op zoek naar de bekende cols van de TdF. Alle fouten gemaakt die je maar bedenken kunt. Afstanden verkeerd ingeschat, weer verkeerd ingeschat, gedacht dat je op de fiets door de Mt.-Blanctunnel kon fietsen. Alpe d'Huez fietsen op de dag van de tourettappe en dan denken dat je boven nog een hotelkamer kunt vinden voor weinig. Op een electriciteitshuisje klimmen en Peter Winnen de etappe zien winnen. Heel bescheiden op je eerste reis naar Frankrijk een onbescheiden hoeveelheid kaas van de trolley nemen als je te weinig eten krijgt in de Franse jeugdherberg.
Fototoestel vergeten. Deze foto is door een aardige man gemaakt die hem ons heel aardig toegestuurd heeft.
Bikepacken anno 1983.
Interclubwedstrijd in Amsterdam-Noord in het Vliegenbos. Ik kon het wiel van Kees houden, maar moest daarvoor wel een prijs betalen en kreeg geen medaille.
In het shirt van GGMC, lokaal bekend als "De Germaan". De wielerclub van Gerrie Knetemann en Tim Krabbé. Ik heb nog een verhaal van Bert, Gerrie en Tim. Dat vertel ik nog een keer.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Leuk die foto's met de verhalen erbij. Dit zou w.m.b. een mooi item zijn voor in het magazine. Ik kan zulke schitterende plaatjes niet delen, maar vind het wel leuk om meer te zien.
Heel leuk topic Ik zal eens een oud fotoboek opsnorren voor de echt oude foto's. Dit is de oudste die ik digitaal heb staan.
Vikingtour 2009, ik denk ergens bovenaan de Trollstigen. Op een testfiets van Storck, waar na een week door Noorwegen fietsen een liter water in de zitbuis bleek te staan. Sinds die tijd verliefd op Scandinavië, ben er nog vaak teruggeweest.
Vikingtour 2009, ik denk ergens bovenaan de Trollstigen. Op een testfiets van Storck, waar na een week door Noorwegen fietsen een liter water in de zitbuis bleek te staan. Sinds die tijd verliefd op Scandinavië, ben er nog vaak teruggeweest.
In 1995 ploegleider van het roemruchte Stormvogel MTB team, presentatie in de RAI, eerste wedstrijd Hoek van Holland - Den Helder. Ook aan de World Cup Houffalize meegedaan. Iedereen kon zich kwalificeren voor de hoofdwedstrijd.
Fietsen Marin Pine Mountain met als upgrade een Manitou Mach 4 vork. Druk in de banden 3.5 bar
Fietsen Marin Pine Mountain met als upgrade een Manitou Mach 4 vork. Druk in de banden 3.5 bar
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
wie is die afgetrainde vent die 2 plekken naast de zittende Maas van Beek staat?