Goedenavond,
Voor een fietsmaatje ben ik op zoek naar een Schijfrem wielset met QR/Snelspanner naaf. Dat valt niet mee, alles wat voorbij komt is voor steekas. Iemand tips of een set te koop? Zou ik toekomen met een wielset met DT Swiss naaf en daar andere endcaps op zetten? Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Disc wielset met QR gezocht
Ik heb een Fulcrum wielset waar verschillende einddoppen los bij geleverd zijn. Daarmee kon ik zelf kiezen waarvoor ik ze wilde gaan gebruiken. De QR doppen liggen hier los in de schuur. Kun je zo van me cadeau krijgen.
hun fietsen.
- Maatwielen
- Forum-lid
- Contact
DT Swiss naven 100/12 en 142/12 kun je ombouwen naar QR.Echo schreef: ↑22 dec 2024 22:17 Goedenavond,
Voor een fietsmaatje ben ik op zoek naar een Schijfrem wielset met QR/Snelspanner naaf. Dat valt niet mee, alles wat voorbij komt is voor steekas. Iemand tips of een set te koop? Zou ik toekomen met een wielset met DT Swiss naaf en daar andere endcaps op zetten? Ik hoor het graag, alvast bedankt!
HWGXXX0006383S
Adapterset om 350 Race achternaaf 142/12 om te bouwen naar 135/5 QR
HWGXXX00S3801S
Adapterset om 350 Race voornaaf 100/12 om te bouwen naar 100/5 QR (ook mtb)
Groot voordeel is natuurlijk dat je de wielen kunt blijven gebruiken als je overstapt naar steekas.
Succes.
Hans
Website: https://www.maatwielen.nl
Weet niet wat je precies zoekt. Maar ik heb hier een fulcrum setje liggen, fulcrum racing cx disc met snelspanners (en Shimano body). Achternaaf loopt beetje rauw, maar is wellicht te servicen. Staat nu bij mij op de indoortrainer. Stuur maar PM bij interesse.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!