Langvallend winterjack
De meeste hebben wel een langere achterzijde, maar jij zoekt een jack dat gewoon aan beide zijden lang is?
Ik ben ambassadeur voor Brakeaway (Parentini) - zeg ik even zodat je weet waar het vandaan komt - en hun Unica winterjas valt echt lang achteraan. Ik heb in verhouding korte benen en een lange torso en de jas komt bij mij vooraan ook ver genoeg. Ik ga hier de link niet zetten want dat wordt niet altijd geapprecieerd.
Het is wel echt een winterjas, boven de 8-9 graden wordt hij echt warm.
Ik ben ambassadeur voor Brakeaway (Parentini) - zeg ik even zodat je weet waar het vandaan komt - en hun Unica winterjas valt echt lang achteraan. Ik heb in verhouding korte benen en een lange torso en de jas komt bij mij vooraan ook ver genoeg. Ik ga hier de link niet zetten want dat wordt niet altijd geapprecieerd.
Inderdaad zoek ik een jack dat aan beiden zijden lang is. Vaak is achterzijde idd lang maar asn voorkant soort van naveltrui.koeroeur schreef: ↑23 dec 2024 20:04 De meeste hebben wel een langere achterzijde, maar jij zoekt een jack dat gewoon aan beide zijden lang is?
Heb op site van brakeaway gekeken maar deze lijken mij te kort