https://1drv.ms/i/c/784824cdd5bb0fba/EQ ... A?e=M2FZqn (maar ff linkje, ik krijg hem er niet netjes in door "HTTP-fout"

Het lijkt me een leuk experiment om te kijken of het mij lukt om een andere naaf in die velg te spaken, dus ook met de oude onbeschadigde spaken. En omdat het eerste wiel dat je ooit spaakt ongetwijfeld niet gegarandeerd het grootste succes zal worden, lijkt het mij verstandig een niet te sjieke naaf te gebruiken. Ik zoek daarom bij voorkeur dezelfde naaf die standaard in de P1800 zit. Dat is de 370. Heb je dus nog een achterwiel (mag 1800 maar naven zijn natuurlijk heel gangbaar) met schade aan de velg, een enorme slag of een losse naaf (verrotte lagers of body mag): ik neem hem graag van je over!
Nog ff de specs voor de naaf:
- DT Swiss 370, 250 of evenuteel 240
- Disc/steekas
- Straight pull
- 24 gaats
Qua kosten wil ik het graag onder de €50 houden maar dat zal met een gebruikte 370 naaf moeten lukken gok ik.