Tot en met 24 februari zijn mijn ritten in intervals.icu automatisch, waarschijnlijk vanuit Strava, geüpload . Sindsdien niet meer. Is dat bij meer gebeurd en hoe breng ik dat weer op gang?
Ik doe er niet veel mee, maar vond het toch wel aardig.
Intervals ICU synct niet meer?
-
- Forum-lid HC
Bij mij werkt het wel gewoon. Je kan er keer uitloggen en inloggen (als je de app gebruikt).
Mijn connectie loopt via garmin. Ik laat garmin alles syncen en niet en niet een soort serielle schakeling van Garmin naar strava en dan strava naar intervals etc.
Mijn connectie loopt via garmin. Ik laat garmin alles syncen en niet en niet een soort serielle schakeling van Garmin naar strava en dan strava naar intervals etc.
Dank! Het is een soort oerwoud van synchronisaties aan het worden waarin ik het spoor vaak kwijt ben. Ik zal die Strava-sync er eens uit gooien en proberen Garmin Connect te syncen. Ik doe dat op de laptop. Nu heb ik de bestanden er wel in via ouderwets down- en up-loaden.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Er was ook iets met Strava dat data niet meer naar een ander platform werden gestuurd door strava.
Maar ik moet eerlijk zeggen is een beetje klok en klepel voor mij. Weet niet of het hier mee te maken heeft.
Ik zet bij andere dataverwerkers als dat kan alleen garmin aan meestal kan dat.
Maar ik moet eerlijk zeggen is een beetje klok en klepel voor mij. Weet niet of het hier mee te maken heeft.
Ik zet bij andere dataverwerkers als dat kan alleen garmin aan meestal kan dat.
Dank, heb de sync nu overgezet naar die via Garmin Connect.
Is er ervaring met het automatisch importeren van andere Garmin data ("VO2 en meer volgens mij niet altijd even realistische data)?
Is er ervaring met het automatisch importeren van andere Garmin data ("VO2 en meer volgens mij niet altijd even realistische data)?
Niet zijken maar reiden !
Ik zou sowieso zoveel mogelijk data van Strava proberen te voorkomen (waar mogelijk). Strava giet er zijn eigen sausje overheen en die kan behoorlijk afwijken van wat Garmin, Zwift geregistreerd hebben.
Gek van de weg, de MTB en het gravel