Specialized of Jan Janssen
Graag jullie hulp.
Ik zit te twijfelen tussen:
Specialized Tarmac Sl3
Dura Ace
Ksyrium r-sys premium wielen
of
Jan Janssen Edge
Dura Ace
Specialized iets duurder.
Graasg jullie mening en vooral waarom de keuze op 1 van de 2 valt.
Ik zit te twijfelen tussen:
Specialized Tarmac Sl3
Dura Ace
of
Jan Janssen Edge
Dura Ace
Specialized iets duurder.
Graasg jullie mening en vooral waarom de keuze op 1 van de 2 valt.
-
- Forum-lid
ik zou er alleszins wel andere ( campa ) wielen in zetten.
Voor mij ook. Daar hoef ik niet lang over na te denken. De Specialized. Bedenk echter wel dat dit soort dingen nogal persoonlijk is. Ik vind Specialized gewoon erg mooi, dus vandaar.
Is iedereen niet bevoordeeld qua merk en model en samenstelling. Ik heb goede ervaring met JJ dus mijn eerste voorkeur zou ook naar de Edge uitgaan. voor mij qua mogelijkheden van samenstelling en eigen keuzes ipv iets kopen wat er staat.
Maar ik baseer dit op mijn ervaring met JJ. Ik heb de Specialized bekeken en is zeker een hele mooie fiets. Ik zou zeggen vergelijk en kijk waar je het beste gevoel qua looks, rijeigenschappen en prijs/kwaliteitverhouding krijgt.
Mijn voorkeur gaat naar de Edge.
Succes met zoeken.
Maar ik baseer dit op mijn ervaring met JJ. Ik heb de Specialized bekeken en is zeker een hele mooie fiets. Ik zou zeggen vergelijk en kijk waar je het beste gevoel qua looks, rijeigenschappen en prijs/kwaliteitverhouding krijgt.
Mijn voorkeur gaat naar de Edge.
Succes met zoeken.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
EDGE!!!
Geen twijfel mogelijk. Technisch gezien ken ik beide frames niet maar die Specialized is gewoon lelijk. Dit laatste is geen mening maar een feit.
Daarnaast is Jan Janssen een Nederlands merk en winnaar van de tour. Helden moet je eren.
Geen twijfel mogelijk. Technisch gezien ken ik beide frames niet maar die Specialized is gewoon lelijk. Dit laatste is geen mening maar een feit.
Daarnaast is Jan Janssen een Nederlands merk en winnaar van de tour. Helden moet je eren.
Live fast; die young. mijn blog
rob74 schreef:EDGE!!!
Dus volgens jou zou iedere Nederlander met een Jan Janssen en wij belgen met een Eddy Merckx moeten rijden.
Ik rij met een Janssen Magic, en dat als Vlaming, en moet zeggen dat die fiets mij zeer goed bevallen is. Specialized vind ik qua design zeer mooi. Dus voor mij zou dat ook een zeer moeilijke beslissing zijn.
@sprintbom
Ik rij zelf op een Stevens. Dus ik houd me niet echt aan mijn eigen theorie. Maar als ik zou moeten kiezen tussen de Edge en de SL-3, dan is er geen twijfel mogelijk. Het feit dat er Jan Janssen op een fiets staat is voor mij als Nederlander alleen maar een pluspunt
Ik rij zelf op een Stevens. Dus ik houd me niet echt aan mijn eigen theorie. Maar als ik zou moeten kiezen tussen de Edge en de SL-3, dan is er geen twijfel mogelijk. Het feit dat er Jan Janssen op een fiets staat is voor mij als Nederlander alleen maar een pluspunt
Live fast; die young. mijn blog
[quote="TiesT"]Volgens mij ben jij een beetje bevooroordeeld Mr Jansen;)
Hey @TiesT dan wel Mr JanSSen he!:D
Een van de dingen die ik persoonlijk niet zo mooi vind aan de Tarmac is die pianosnaar onder de bovenbuis.
Hey @TiesT dan wel Mr JanSSen he!:D
Een van de dingen die ik persoonlijk niet zo mooi vind aan de Tarmac is die pianosnaar onder de bovenbuis.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
Heb zojuist alles door zitten lezen. Dank voor de reacties. Wat ik jammer vindt is dat ik weinig/geen technische onderbouwing bij jullie reacties terug zie.
Welke fiets is bijvoorbeeld stijver?
Wat is het gewichtsverschil van beide fieten? Weet nl niet wat de Specialized weegt. De JJ rond de 6,5 kilo.
Service?
Enz Enz
Welke fiets is bijvoorbeeld stijver?
Wat is het gewichtsverschil van beide fieten? Weet nl niet wat de Specialized weegt. De JJ rond de 6,5 kilo.
Service?
Enz Enz