Ik ben 24 jaar en heb een paar weken terug een titanium fiets op de kop weten te tikken, ben er zeer tevreden mee. Zal hier binnenkort even een foto van maken en laten zien, want daar houden de meeste hier wel van

Ik kwam zojuist op het idee om een rondje ijselmeer te gaan fietsen als het weer ietsje beter wordt. Dit is echter al snel 300km en het verste wat ik tot nu toe gereden heb is ongeveer de helft (de west-friese omringdijk). Hier heb ik toen 4,5 uur over gedaan (wel op een andere racefiets, maar dat maakt vrij weinig uit denk ik). Gemiddeld reed ik toen dus rond de 26,5 km/u.
Nu vond ik via de zoekfunctie 1 ander topic over het rondje ijselmeer maar hieruit vernam ik dat dit vooral in groepen gereden wordt. Heeft iemand wel eens een rondje ijselmeer alleen gereden of is dit ten zeerste af te raden?
Ik fiets namelijk vooral alleen, ben geen lid van een wielervereniging. Nu fiets vooral in West-Friesland, waar ik woon. Maar ik wil ook wel eens wat anders doen.
Het is waarschijnlijk verstandig om eerst met kleinere afstanden te beginnen, maar ik vraag me af of het een redelijk doel is om binnen 1 dag in je eentje een rondje ijselmeer te fietsen.
Vriendelijke groet,
TiTaTo