Wat is een mooie bidonhouder welke ook je bidon nog stevig vast houd.
Belangrijkste is natuurlijk dat je bidon op zijn plaats blijft en er niet uit stuitert.
Bidon houder komt te staan op een Scott Spark ltd
Dus een zwarte bidonhouder met rode accenten zou heel mooi passen.
bidonhouder voor atb
Hey Nico, op mijn atb heb ik een Tacx Tao en een Allure op mijn andere. Als je deze met Tacx bidonnen gebruikt blijft alles goed zitten. Andere bidonnen stuiteren er wel eens uit.
Qua looks heb ik nog nooit echt een mooie bidonhouder gezien. Tacx Tao is wat meer 'hi-tech' qua look, maar daar moet je van houden.
De Easton carbon bidonhouder schijnt ook goed te werken, dat zal wel mooi staan op de Scott.
Qua looks heb ik nog nooit echt een mooie bidonhouder gezien. Tacx Tao is wat meer 'hi-tech' qua look, maar daar moet je van houden.
De Easton carbon bidonhouder schijnt ook goed te werken, dat zal wel mooi staan op de Scott.
Ik zeg: neem een lekkere goedkope metalen bidonhouder die je bij kunt buigen.
BBB Fuels doen 't bij mij prima. Ik heb nog nooit ook maar één bidon verloren (indicatie: diverse Beneluxcups, XC race Houffalize). Voordeel van zo'n metalen houder is dat je er aan kunt buigen, en zo als het ware de klemming in kan stellen. En persoonlijk vind ik 30g extra gewicht ook geen issue, liever die 30g meeslepen dan ergens halverwege de rit zonder drinken zitten.
BBB Fuels doen 't bij mij prima. Ik heb nog nooit ook maar één bidon verloren (indicatie: diverse Beneluxcups, XC race Houffalize). Voordeel van zo'n metalen houder is dat je er aan kunt buigen, en zo als het ware de klemming in kan stellen. En persoonlijk vind ik 30g extra gewicht ook geen issue, liever die 30g meeslepen dan ergens halverwege de rit zonder drinken zitten.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
TiesT schreef:Niet duur en klemt als een geak:
Ook mee eens, mijn maatje en ik hebben ze allebij op de fiets zitten en zijn nog nooit een bidon verloren.
Tijdens de cape epic heb ik er wel 1 op de grond zien liggen incl. bidon maar daarbij was de complete zadelpenbevestiging afgebroken :X
Mijn maatje heeft ze op een scale zitten dus je zult niet de eerste zijn met specialized bidonhouders op een scott
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
A bad day on the bike is better than a good day at work.
cannondale: 26 gram, alu en 19,95 euro en keisterk
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;