Polar CS 600
Hallo,
Ik heb pas geleden een polar cs600 aangeschaft. Nu ben ik wat dingen aan het uitvogelen en kom ik er niet helemaal uit.
Nu wil de training uitlezen, maar hoe zet ik mijn polar op connect? Want dat zegt de polar software, dat ik hem op connect moet zetten. Dit kan ik niet in de gebruiksaanwijzing vinden. Of heb ik gewoon niet goed gezocht?
Alvast bedankt!
Groeten C9
Ik heb pas geleden een polar cs600 aangeschaft. Nu ben ik wat dingen aan het uitvogelen en kom ik er niet helemaal uit.
Nu wil de training uitlezen, maar hoe zet ik mijn polar op connect? Want dat zegt de polar software, dat ik hem op connect moet zetten. Dit kan ik niet in de gebruiksaanwijzing vinden. Of heb ik gewoon niet goed gezocht?
Alvast bedankt!
Groeten C9
Cannondale Caad 10
Start de Protrainer-software en klik op de connect-knop. Op de Polar zitten aan de linkerkant twee knopjes, waarmee je door het menu kunt bladeren. Zet 'm op connect en druk op start. Houd 'm voor de infraroodpoort van je computer en voila!
oke dat ga ik zo testen, maar nu zit ik moet probleem nummero 2!
De polar net op mn fiets gezet, alles ging toppie.
tot dat ik hem er in klikte, en nu is ie dus voor geen mogelijkheid meer los te krijgen:p
Ik heb er al met veel kracht aan gedriaad (naar links).
Iemand een tip:)
De polar net op mn fiets gezet, alles ging toppie.
tot dat ik hem er in klikte, en nu is ie dus voor geen mogelijkheid meer los te krijgen:p
Ik heb er al met veel kracht aan gedriaad (naar links).
Iemand een tip:)
Cannondale Caad 10
Je moet 'm een beetje induwen en dan draaien.
Wat betreft de connect (vanuit slaapstand):
- druk op rode knop, vervolgns "yes" bij "turn display on"
- druk vervolgens op de knop rechts onder
- en vervolgens op de rode knop.
Als je de infrarood daarvoor op connecten hebt gezet, moet hij als het goed is vervolgens vrij snel verbinding maken.
Wat betreft de connect (vanuit slaapstand):
- druk op rode knop, vervolgns "yes" bij "turn display on"
- druk vervolgens op de knop rechts onder
- en vervolgens op de rode knop.
Als je de infrarood daarvoor op connecten hebt gezet, moet hij als het goed is vervolgens vrij snel verbinding maken.
-
- Forum-lid HC
Rufio schreef:Je moet 'm een beetje induwen en dan draaien.
Achterkant indrukken.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
C9 schreef:achterkant?
Bij de rode knop. Daar naar beneden drukken en draaien.
johoop schreef: Ik heb ook een vraagje
Aan het begin van het fietsseizoen wil ik de km stand op nul zetten Kan dit?
Juwilier
Deze vraag heb ik, voor mijne Polar rs800cx bike, in maart 2009 rechtstreeks aan Polar België gesteld. Zij wisten het niet en zij zouden een mail naar Finland sturen en mij dan verwittigen hoe ik het moest doen. We zijn nu eind december 2009 en ben nog aan het wachten op een antwoord. Dus heb ik wijselijk die Polar weggedaan en Polar komt hier niet meer binnen.
-
- Forum-lid HC
C9 schreef:ik heb geen rode knop, ik heb namelijk de pro team edition. ik heb wel een witte knop. De hoofdknop zeg maar. bedoel je die?
gr c9
Ja.
-
- Forum-lid HC
Sprintbom schreef:johoop schreef: Ik heb ook een vraagje
Aan het begin van het fietsseizoen wil ik de km stand op nul zetten Kan dit?
Juwilier
Deze vraag heb ik, voor mijne Polar rs800cx bike, in maart 2009 rechtstreeks aan Polar België gesteld. Zij wisten het niet en zij zouden een mail naar Finland sturen en mij dan verwittigen hoe ik het moest doen. We zijn nu eind december 2009 en ben nog aan het wachten op een antwoord. Dus heb ik wijselijk die Polar weggedaan en Polar komt hier niet meer binnen.
Volgens mij via Extra/Polar Productinstellingen instellen/Totalen Bewerken