Kleuradvies stuurlint
-
- Forum-lid
Ik ga binnenkort een nieuw stuurlintje om mijn stuur wikkelen. Het huidige Fizik lint is wonderwel schoon gebleven, maar wel erg glad geworden en mist hierdoor grip. Ik twijfel nu over de kleur: zwart of wit. Wie zou wat doen en waarom?
Mijn fiets eind vorig jaar (pedalen zijn inmiddels vervangen door rode Speedplay en grote zadeltas is vervangen door
Continental tasje ):
Mijn fiets eind vorig jaar (pedalen zijn inmiddels vervangen door rode Speedplay en grote zadeltas is vervangen door
Continental tasje ):
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Ik zou zeggen, zwart, eventueel afgetaped met rood tape bovenop het stuur. Wit is het net niet in combinatie met het zadel.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
-
- Forum-lid
- Contact
rood ?
fiets,fiets,fiets en verder niets.
-
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Rood...
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
... wit ...
Zwart is het enige wat kan imo. Je hebt al (te) veel soorten rood erin zitten..
-
- Forum-lid
Ik vind de Cinelli linten inderdaad wel erg 'retro' en de gestreepte rood/zwart versie vind ik te druk. Rood zou ook een optie zijn, maar dan wel in de juiste kleur rood (gelijk aan het rood in het frame). Is er iemand handig in Photoshop om een zwart stuur en een rood stuur op mijn fiets te plaatsen?
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"