Guy Smet bestolen
-
- Forum-lid
[url=http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=UM38DGVR]
En alweer een fietsen diefstal dit keer in Belgie.
En alweer een fietsen diefstal dit keer in Belgie.
Ik ken 'm ook niet maar een vriend van me, Google, die kent 'm wel...
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
zie ook hier: http://t.co/OkbH85a
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beetje zinloos topic als je het mij vraagt...
Less is bore
[quote="Daniel1975"]Beetje zinloos topic als je het mij vraagt...[/quote]
+1
In een doorsnee Nederlandse studentenstad worden duizenden fietsen per jaar gejat.
+1
In een doorsnee Nederlandse studentenstad worden duizenden fietsen per jaar gejat.
Hier een betere link: Artikel Guy Smet
Misschien een beetje een zinloos topic maar er worden zo vaak topics geopend door forumleden als hun eigen fiets gestolen is. Guy is bij mijn weten dan wel geen forumlid. Voor 25000,- aan materiaal is natuurlijk wel enorm veel geld.
Hier op het forum zal hem vrijwel niemand kennen maar vraag een aantal wedstrijd renners (bij de Elite) in het zuiden van Nederland of Vlaanderen wie Guy Smet is en iedereen weet wie hij is.
Hij had vorig jaar 15 overwinningen.
Misschien een beetje een zinloos topic maar er worden zo vaak topics geopend door forumleden als hun eigen fiets gestolen is. Guy is bij mijn weten dan wel geen forumlid. Voor 25000,- aan materiaal is natuurlijk wel enorm veel geld.
Hier op het forum zal hem vrijwel niemand kennen maar vraag een aantal wedstrijd renners (bij de Elite) in het zuiden van Nederland of Vlaanderen wie Guy Smet is en iedereen weet wie hij is.
Hij had vorig jaar 15 overwinningen.
-
- Forum-lid
Ja misschien wel zinloos om te plaatsen maar waarom niet. Als er voor zoveel geld word gestolen bij iemand is dit toch wel even het melden waard vond ik.
Overigens kan het volgens mij geen kwaad om soms even iedereen hier wakker te schudden en allemaal de sloten van je garage te controleren en vooral goed op te letten. Het kan iedereen overkomen... helaas.
Guy Smet heeft overigens over de 380 overwinningen op zijn naam staan bij de elite/z.c.
Overigens kan het volgens mij geen kwaad om soms even iedereen hier wakker te schudden en allemaal de sloten van je garage te controleren en vooral goed op te letten. Het kan iedereen overkomen... helaas.
Guy Smet heeft overigens over de 380 overwinningen op zijn naam staan bij de elite/z.c.