bora one
- tornadotom
- Forum-lid
Om wat meer wielen te kunnen verkopen zeker? 5 jaar geleden waren Bora's de trend en nu zie je ze niet meer zo heel veel omdat ze toch relatief duur zijn. Zo krijgen ze weer wat meer markt aandeel terug op het gebied van de hoge carbon velgen.
Mss gebruiken ze wel de techniek en het materiaal van 5 jaar geleden om die wielen te maken, wie zal het zeggen.
Mss gebruiken ze wel de techniek en het materiaal van 5 jaar geleden om die wielen te maken, wie zal het zeggen.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Bora One's hebben niet de naven met carbon body zoals de duurdere Bora's wel hebben, en ze hebben geen keramische lagers.
Oh ja, er zitten ook lelijke/goedkoop uitziende stickers op ipv mooie.....
Ik heb ze op weightweenies ergens voorbij zien komen, samen met de zwarte 2010 Shamal Ultra's.....ook al met lelijke bestickering!
Oh ja, er zitten ook lelijke/goedkoop uitziende stickers op ipv mooie.....
Ik heb ze op weightweenies ergens voorbij zien komen, samen met de zwarte 2010 Shamal Ultra's.....ook al met lelijke bestickering!
Gang is alles!!
ja ok maar als alleen de naaf anders is, die van de neutrons loopt ook super ligt, dan vind ik de prijs wel super hoor.
ja ik heb ook ergens de stickers gezien minder dan de bora ultra two maarja voor maar 60% van die prijs.
de bora's zijn toch een van de beste wielen die er zijn.
ja ik heb ook ergens de stickers gezien minder dan de bora ultra two maarja voor maar 60% van die prijs.
-
- Forum-lid
tom° schreef:ja ok maar als alleen de naaf anders is, die van de neutrons loopt ook super ligt, dan vind ik de prijs wel super hoor.
+1. Bewezen kwaliteit die betaalbaarder wordt voor een groter publiek. En als je een beetje creatief bent valt er ook wel een oplossing te bedenken voor die 'lelijke' stickers....

raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
De nieuwe Campa stickers op de wielen zijn allemaal niet echt fraai 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ach het is net iets minder goed dan het top product, daarom mag het een klap goedkoper zijn. Dat zie je ook bij Ultegra en DA, het is net iets minder maar wel een heel eind goedkoper, dit valt overigens ook voor Record en Chorus te zeggen. Mocht je dan toch voor een setje Bora's willen gaan, dan maar de goedkopere versie.
-
- Forum-lid
Iemand ze al ergens gezien ondertussen en vooral aan welke prijs.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.