Spaakbreuk Easton circuit
Zoals jullie lezen , vanmiddag een spaak gebroken van mijn Easton circuit achter wiel het gaat om de linkerzijde.
Terug vannaf Bergen aan Zee vlak voor Nieuwe niedorp.
Rij er net nog geen anderhalve maand mee en nog geen 1000 km.
De wielen komen uit Zwanenburg de winkel met de dierennaam VOS,zal dinsdag even bellen en ga ervanuit dat het keurig word afgehandeld heb 250 euro voor dat setje betaald.
Maar omdat ik al heel veel gelezen heb over deze winkel , zet ik dit even op het forum is mischien wel leuk , voorlopig dus weer lekker rijden op me cpx 36 spaaks wielset.
Terug vannaf Bergen aan Zee vlak voor Nieuwe niedorp.
Rij er net nog geen anderhalve maand mee en nog geen 1000 km.
De wielen komen uit Zwanenburg de winkel met de dierennaam VOS,zal dinsdag even bellen en ga ervanuit dat het keurig word afgehandeld heb 250 euro voor dat setje betaald.
Maar omdat ik al heel veel gelezen heb over deze winkel , zet ik dit even op het forum is mischien wel leuk , voorlopig dus weer lekker rijden op me cpx 36 spaaks wielset.
-
- Forum-lid HC
Heeft natuurlijk niets met de winkel te maken!
Fietsmaatje van mij, is tot wanhoop gedreven door zijn Easton's 4x spaakbreuk in een half jaar. Weegt zelf 75 kg dus daar kan het ook niet aan liggen.
Fietsmaatje van mij, is tot wanhoop gedreven door zijn Easton's 4x spaakbreuk in een half jaar. Weegt zelf 75 kg dus daar kan het ook niet aan liggen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
W0uter schreef:heb je het oude model circuit met de straight-pull spaken, of het nieuwe model?
Hoi
Het is het oude model ,daarom heb ik ze ook gekocht ter vervanging mijn stukke vista
en ze rijden geweldig en staan goed in me fiets.
http://www.bikyle.com/images/EastonCircuitWhls.jpg
Ben net door de dealer gebeld, hij zei dat het geen garantie was de spaakbreuk
nu wilde hij het wel opsturen naar veltec en die beoordelen het, maar dan moet ik wel
eerst de portokosten betalen, hij stuur het op naar veltec , veltec weer naar vos
en vos weer naar mij.
HIj zegt dat hun dat ook goed kunnen met een spaakspanningsmeter, wie heeft hier ervaring mee.
Bij veltec zeggen ze , dat alles dan even van de spanning afgehaald moet worden
en op nieuw gericht en vastgezet met loctite.
Wat is wijsheid.
Spaak was gebroken, bij de overgang nippel schroefdraad
(De dealer maakt het, en stuur het vanmiddag weer naar me toe. zo heb ik het nu afgesproken dan zien we het wel)
nu wilde hij het wel opsturen naar veltec en die beoordelen het, maar dan moet ik wel
eerst de portokosten betalen, hij stuur het op naar veltec , veltec weer naar vos
en vos weer naar mij.
HIj zegt dat hun dat ook goed kunnen met een spaakspanningsmeter, wie heeft hier ervaring mee.
Bij veltec zeggen ze , dat alles dan even van de spanning afgehaald moet worden
en op nieuw gericht en vastgezet met loctite.
Wat is wijsheid.
Spaak was gebroken, bij de overgang nippel schroefdraad
(De dealer maakt het, en stuur het vanmiddag weer naar me toe. zo heb ik het nu afgesproken dan zien we het wel)
-
- Forum-lid
wielen van anderhalve maand met nog geen 1000 km gereden behoren niet kapot te gaan. in de wet staat tegenwoordig dat de leverancier zorg moet dragen voor een deugelijk produkt dat redelijkerwijs in orde is.
dat is in u geval niet zo. uw leverancier is aansprakelijk en niet veltec. dat hij eea op de achtergrond eventueel regelt met veltec is zijn zorg en probleem.
hij dient garantie te leveren op het aan u verkochte wiel!
overigens is het wel zo dat de spaakspanning van de genoemde easton wielen extreem hoog is. te hoog zelfs, waardoor er inderdaad veel klachten over spaakbreuk zijn. vandaar ook de veltec opmerking: spanning weghalen en opnieuw met loctite vastzetten.
een lang verhaal, maar uw fm dient te zorgen dat u zonder kosten een bruikbaar wiel krijgt!!!!
dat is in u geval niet zo. uw leverancier is aansprakelijk en niet veltec. dat hij eea op de achtergrond eventueel regelt met veltec is zijn zorg en probleem.
hij dient garantie te leveren op het aan u verkochte wiel!
overigens is het wel zo dat de spaakspanning van de genoemde easton wielen extreem hoog is. te hoog zelfs, waardoor er inderdaad veel klachten over spaakbreuk zijn. vandaar ook de veltec opmerking: spanning weghalen en opnieuw met loctite vastzetten.
een lang verhaal, maar uw fm dient te zorgen dat u zonder kosten een bruikbaar wiel krijgt!!!!
gaat niet, bestaat niet!
Dit is echt een Soap van de bovenste plank.
Wiel is gemaakt door de "dierenwinkel" vorige week donderdag hebben
ze het verzonden.
Wat is nu het geval, dat wiel is er nog niet. Heb ze al een paar keer gebeld, en
waarschijnlijk is ie zoek of naar de verkeerde verzonden.
Een adres in Afrika mischien wel
Er werd al gezegd, anders krijgt u gewoon een nieuw achterwiel van ons.
Wiel is gemaakt door de "dierenwinkel" vorige week donderdag hebben
ze het verzonden.
Wat is nu het geval, dat wiel is er nog niet. Heb ze al een paar keer gebeld, en
waarschijnlijk is ie zoek of naar de verkeerde verzonden.
Een adres in Afrika mischien wel
Er werd al gezegd, anders krijgt u gewoon een nieuw achterwiel van ons.