pijn aan rechterknieholte
Sinds ongeveer 1 week heb ik last van een pijntje in mn rechterknieholte. Bij het naar beneden drukken van mn trapper gaat er een lichte pijnscheut aan de rechterkant van mn rechterknieholte heen. Ik kan er in principe nog wel mee fietsen en het wordt ook niet erger. Iemand enig idee wat dit kan zijn, of hier ervaring mee?
Vandaag is morgen alweer gisteren
-
- Forum-lid HC
Stand of hoogte van je zadel aangepast? Andere schoenen / plaatsjes of stand aangepast? Andere stuurpen waardoor je zitpositie is veranderd?
What makes the boat go faster?
Bij mij was het de zadelstand. te hoog. Zelfde plek overigens, ik ben er langer mee doorgefiets wat me uiteinderlijk vorig jaar eerder heeft doen stoppen. Overstrekken van de spier als het ware.
Ik heb mijn zadel een end naar beneden gezet, geen last meer.
Ik heb mijn zadel een end naar beneden gezet, geen last meer.
Greetz
-
- Forum-lid HC
Gevallen of andere sporten intensiever?
What makes the boat go faster?
Neem je rust inderdaad, en mocht je er nog last van hebben, zet eens voor de lol je zadel 1 cm naar benenden, omhoog kan ie altijd weer...
Forceer vooral niks, dan lig je er langer uit dan een paar dagen, zonde met al dat mooie weer dat nog meot komen
Forceer vooral niks, dan lig je er langer uit dan een paar dagen, zonde met al dat mooie weer dat nog meot komen
Greetz
Ik ben er nog steeds niet uit. Na mn vorige post wat rust gehouden en toen een paar keer rustig getest, geen last. Ong een week geleden 150km gefietst in Berg & Dal: geen last.
Afgelopen woensdag 40 km, geen last.
Vandaag 80 km: last.
Dr is geen pijl op te trekken, en t rare is vooral dat er aan de stand van mijn fiets e.d. niks is veranderd.
De pijn zit helemaal aan de rechterkant van mn rechterknie holte bij een klein peesje.
Probleem is bovendien dat ik nu in Maastrict zit voor een trainingskamp en niet naar huis kan zonder daarvoor op de fiets te stappen (ben niet met de auto)...
Hoe veel of weinig ik ook fiets de pijn blijft t zelfde. Naja, we zien wel, hopelijk morgen beter.
Ik hou jullie opde hoogte.
Afgelopen woensdag 40 km, geen last.
Vandaag 80 km: last.
Dr is geen pijl op te trekken, en t rare is vooral dat er aan de stand van mijn fiets e.d. niks is veranderd.
De pijn zit helemaal aan de rechterkant van mn rechterknie holte bij een klein peesje.
Probleem is bovendien dat ik nu in Maastrict zit voor een trainingskamp en niet naar huis kan zonder daarvoor op de fiets te stappen (ben niet met de auto)...
Hoe veel of weinig ik ook fiets de pijn blijft t zelfde. Naja, we zien wel, hopelijk morgen beter.
Ik hou jullie opde hoogte.
Wat is dan ook rusthouden? Je laatste post op 28-5-2009 en dan fiets je, als ik het zo lees, maximaal 2 dagen daarna die tocht van 150km alweer.
Knieholte problemen zitten vaak toch echt in de te hoge zadelstand, dus misschien dat toch eens na laten kijken. succes iig
Knieholte problemen zitten vaak toch echt in de te hoge zadelstand, dus misschien dat toch eens na laten kijken. succes iig
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
Heb vandaag een tochtje gemaakt van 60km, had een sleuteltje meegenomen zodat ik mn zadel kon bijstellen. Uiteindelijk na mn zadel ong. 2 cm naar beneden te hebben bijgesteld weinig to geen last. Alles daarboven wel nog last.
2 cm is natuurlijk wel erg veel. Dus ik ga gewoon kijken wat ik er nu mee aan moet
2 cm is natuurlijk wel erg veel. Dus ik ga gewoon kijken wat ik er nu mee aan moet