Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ervaringen met BIKE2BILD (GARANTIE)

paco
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:31

paco 15 mei 2009 12:54

Wat zijn de ervaringen van jullie met de garantie van bike2bild?
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi

sluit
Forum-lid
Berichten: 289
Lid geworden op: 14 apr 2008 15:20

sluit 15 mei 2009 13:03

Neem aan dat je doelt op Bike2Build.

Antwoord: prima.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 15 mei 2009 13:04

Nooit problemen, goede service.
What makes the boat go faster?

paco
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:31

paco 15 mei 2009 19:11

Ik heb namelijk onlangs een zadel gekocht en wilde deze ruilen na dat er na de eerste rit al een kraak in zat, maar helaas ze gaven niet thuis.
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4229
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 15 mei 2009 19:37

ze gaven niet thuis:
1. ze reageerden niet
2. ze waren gesloten
3. ze reageerden wel en wilden niet onderhandelen
4. ze reageerden wel, wilden onderhandelen maar niet in die mate dat jij er tevreden van was?

Wees ajb eens duidelijker...
(je hengelt naar meningen die zowel positief als negatief kunnen zijn, maar je agenda geeft duidelijk aan dat jij een slechte ervaring hebt met b2b, noem dus even man en paard ipv rond de pot te draaien...)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

kamerplant
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 feb 2009 21:08

kamerplant 15 mei 2009 22:31

goeie winkel(ook online!)
nog nooit problemen mee gehad.
vooral met de Mountainbike kom ik er graag.(Race fiets eigenlijk iets minder)
Colnago Olympic Master lovert.

heb dr zin in!.

paco
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:31

paco 15 mei 2009 22:46

Welnu even voor de duidlijkheid zwarte!
Ik belde dat het zadel dat ik onlangs daar gekocht heb van notabene bijna 180 euro kraakte en dat ik deze graag wilde omruilen. (1 x opgefietst)
De verkoper die ik aan de lijn had vertelde dat ik deze gewoon kon omruilen mits ik nog in het bezit was van de bon.
De dag erna belde ik dat ik naar vlaardingen wilde komen om deze om te ruilen.
De verkoper die ik aan de lijn kreeg zei dat het zadel opgestuurd moest worden naar fizik en dat deze over +- 2 weken terug zou zijn.
Dit is ronduit belachelijk te noemen voor een nieuw zadel toch??
En op mijn vraag of ze dan voor een vervangend zadel konden zorgen.
Waren ze hiertoe niet bereid.
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24317
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 mei 2009 22:48

Een krakend zadel is 9 van de 10 keer door andere montage op te lossen en is meestal geen productie fout.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

paco
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:31

paco 15 mei 2009 23:05

Klopt wat je zegt 9 van de 10 keer.
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 15 mei 2009 23:46

Ze hoeven hem niet om te ruilen (mogen dit wel) maar ze moeten van jou de kans krijgen om het probleem binnen een redelijke periode (en twee weken is dat) op te lossen.
Twee tot drie keer oplossen is redelijk alvorens je ze in gebreke kunt stellen en een nieuw zadel of je geld terug kunt eisen.

Een krakend zadel kan een produktieprobleem zijn maar veel vaker een montagefout.

richarde
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2007 00:18
Locatie: Maassluis

richarde 15 mei 2009 23:50

Prima ervaring.
Ooit een keer een continental supersonic gekocht. Na 1 keer oppompen trok ik het ventiel uit de binnenband. Ik ben er mee teruggegaan en kreeg zonder vragen een nieuwe mee.

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 16 mei 2009 00:02

Goede service, niks mis mee!

Plaats reactie