Ervaringen met BIKE2BILD (GARANTIE)
-
- Forum-lid HC
Nooit problemen, goede service.
What makes the boat go faster?
- de zwarten
- Forum-lid HC
ze gaven niet thuis:
1. ze reageerden niet
2. ze waren gesloten
3. ze reageerden wel en wilden niet onderhandelen
4. ze reageerden wel, wilden onderhandelen maar niet in die mate dat jij er tevreden van was?
Wees ajb eens duidelijker...
(je hengelt naar meningen die zowel positief als negatief kunnen zijn, maar je agenda geeft duidelijk aan dat jij een slechte ervaring hebt met b2b, noem dus even man en paard ipv rond de pot te draaien...)
1. ze reageerden niet
2. ze waren gesloten
3. ze reageerden wel en wilden niet onderhandelen
4. ze reageerden wel, wilden onderhandelen maar niet in die mate dat jij er tevreden van was?
Wees ajb eens duidelijker...
(je hengelt naar meningen die zowel positief als negatief kunnen zijn, maar je agenda geeft duidelijk aan dat jij een slechte ervaring hebt met b2b, noem dus even man en paard ipv rond de pot te draaien...)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
goeie winkel(ook online!)
nog nooit problemen mee gehad.
vooral met de Mountainbike kom ik er graag.(Race fiets eigenlijk iets minder)
nog nooit problemen mee gehad.
vooral met de Mountainbike kom ik er graag.(Race fiets eigenlijk iets minder)
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.
Welnu even voor de duidlijkheid zwarte!
Ik belde dat het zadel dat ik onlangs daar gekocht heb van notabene bijna 180 euro kraakte en dat ik deze graag wilde omruilen. (1 x opgefietst)
De verkoper die ik aan de lijn had vertelde dat ik deze gewoon kon omruilen mits ik nog in het bezit was van de bon.
De dag erna belde ik dat ik naar vlaardingen wilde komen om deze om te ruilen.
De verkoper die ik aan de lijn kreeg zei dat het zadel opgestuurd moest worden naar fizik en dat deze over +- 2 weken terug zou zijn.
Dit is ronduit belachelijk te noemen voor een nieuw zadel toch??
En op mijn vraag of ze dan voor een vervangend zadel konden zorgen.
Waren ze hiertoe niet bereid.
Ik belde dat het zadel dat ik onlangs daar gekocht heb van notabene bijna 180 euro kraakte en dat ik deze graag wilde omruilen. (1 x opgefietst)
De verkoper die ik aan de lijn had vertelde dat ik deze gewoon kon omruilen mits ik nog in het bezit was van de bon.
De dag erna belde ik dat ik naar vlaardingen wilde komen om deze om te ruilen.
De verkoper die ik aan de lijn kreeg zei dat het zadel opgestuurd moest worden naar fizik en dat deze over +- 2 weken terug zou zijn.
Dit is ronduit belachelijk te noemen voor een nieuw zadel toch??
En op mijn vraag of ze dan voor een vervangend zadel konden zorgen.
Waren ze hiertoe niet bereid.
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Ze hoeven hem niet om te ruilen (mogen dit wel) maar ze moeten van jou de kans krijgen om het probleem binnen een redelijke periode (en twee weken is dat) op te lossen.
Twee tot drie keer oplossen is redelijk alvorens je ze in gebreke kunt stellen en een nieuw zadel of je geld terug kunt eisen.
Een krakend zadel kan een produktieprobleem zijn maar veel vaker een montagefout.
Twee tot drie keer oplossen is redelijk alvorens je ze in gebreke kunt stellen en een nieuw zadel of je geld terug kunt eisen.
Een krakend zadel kan een produktieprobleem zijn maar veel vaker een montagefout.