Hallo allemaal,
Op het einde van dit jaar zou ik me een nieuwe racefiets willen kopen.
Het probleem is dat ik niet echt weet welke ik juist moet kiezen... Ik heb een budget van maximum €2.000 en zou hiervoor een degelijke fiets willen hebben die een goede groep heeft en van carbon is. De fiets zal gebruikt worden voor vrijetijdsfietsen.
Denken jullie dat er een fiets bestaat die mij zou aanstaan? Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een geschikte fiets?
Groetjes,
Maarten
Welke fiets?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dat weet ik, ik heb ook al heel veel gelezen.. Maar door de overvloed van aanbiedingen geraak ik er niet meer aan uit.. 

Geef es met wat meer info 
Vookeur qua kleurstelling? Merk in gedachte? Problemen met online fietsen kopen? Vooral op zoek naar prijs/kwaliteit of is jouw smaak allesbepalend? Aero-look of meer traditioneel? Heb je al wat frames op het oog? etc.

Vookeur qua kleurstelling? Merk in gedachte? Problemen met online fietsen kopen? Vooral op zoek naar prijs/kwaliteit of is jouw smaak allesbepalend? Aero-look of meer traditioneel? Heb je al wat frames op het oog? etc.
-
- Forum-lid
Qua merk maakt het niet zoveel uit, zolang het maar goede kwaliteit is. Ik ben echt op zoek naar een zo goed mogelijke fiets voor ongeveer 2000 euro. Mijn oog is al gevallen op een Kuota Kharma. Zeer mooie fiets maar ik zou niet weten waar ik daar aan kan geraken in mijn omgeving..