Zesdaagse Brabant
[img=http://www.brabantsdagblad.nl/multimedi ... 69384b.jpg]
1 Stam / Veldt
2 Schep / Vermeulen
3 Van Bon / Ligthart
4 Marvulli / Marquet
5 Lampater / Schaar
6 Donadio / Jonkman
7 Vingerling / Stopler
8 Hester / Morkov
9 Beikirch / J. Pronk
10 Pieters / Kip
11 DeFauw / Huenders
12 DePoortere / Schets
Waar er voor de Zesdaagse in Rotterdam altijd veel interesse is (op dit forum) blijkt dat niet zo te zijn voor de zesdaagse die op dit moment in Brabant bezig is.
Als hobbiefietser maakt het mij niet zo heel veel uit naar welke namen ik zit te kijken. Natuurlijk is het mooi om Hoyd in actie te zien in Ahoy, maar het totale sfeertje rondom het baanwielrennen spreekt mij altijd eigenlijk wel aan.
Ik was daarom aangenaam verrast toen er vanmiddag twee vrijkaarten voor de vrijdag op de mat vielen. Fiets bedankt daarvoor!
Zijn er nog meer forummers die gaan kijken of al zijn gaan kijken?
1 Stam / Veldt
2 Schep / Vermeulen
3 Van Bon / Ligthart
4 Marvulli / Marquet
5 Lampater / Schaar
6 Donadio / Jonkman
7 Vingerling / Stopler
8 Hester / Morkov
9 Beikirch / J. Pronk
10 Pieters / Kip
11 DeFauw / Huenders
12 DePoortere / Schets
Waar er voor de Zesdaagse in Rotterdam altijd veel interesse is (op dit forum) blijkt dat niet zo te zijn voor de zesdaagse die op dit moment in Brabant bezig is.
Als hobbiefietser maakt het mij niet zo heel veel uit naar welke namen ik zit te kijken. Natuurlijk is het mooi om Hoyd in actie te zien in Ahoy, maar het totale sfeertje rondom het baanwielrennen spreekt mij altijd eigenlijk wel aan.
Ik was daarom aangenaam verrast toen er vanmiddag twee vrijkaarten voor de vrijdag op de mat vielen. Fiets bedankt daarvoor!
Zijn er nog meer forummers die gaan kijken of al zijn gaan kijken?
Ik begreep dat Andromeda zondag was wezen kijken, en dat e.a. wordt georganiseerd in een roze tent die eerder gebruikt is door Pink Ribbon. Heb geen tijd om te gaan kijken, anders was ik wellicht wel gegaan.
[quote="Corniel"]Ik begreep dat Andromeda zondag was wezen kijken, en dat e.a. wordt georganiseerd in een roze tent die eerder gebruikt is door Pink Ribbon. Heb geen tijd om te gaan kijken, anders was ik wellicht wel gegaan.[/quote]
Ok, ik ga vanavond eens kijken in die roze tent dan. Ben benieuwd. Heb tot nu toe alleen Ahoy gezien dus valt misschien tegen....
Andromeda is er vandaag ook hoorde ik...
Ok, ik ga vanavond eens kijken in die roze tent dan. Ben benieuwd. Heb tot nu toe alleen Ahoy gezien dus valt misschien tegen....
Andromeda is er vandaag ook hoorde ik...
[quote="andromeda"]Gaat niet tegenvallen, uiteraard is het een totaal andere ambiance dan in Rotterdam maar de Brabantse gezelligheid straalt er vanaf![/quote]
Het is me inderdaad alles behalve tegen gevallen!
Zoals ik al eerder zei had ik via Fiets kaartjes voor het middenterrein. Heb dus alles van dichtbij kunnen bekijken.
De Brabantse gezelligheid (studeer in Tilburg dus ben ermee bekend) was inderdaad heel leuk. Ook het kleinschalige maakte het wat gezelliger.
De renners deden naar mijn idee ook wat meer "mee" met het publiek. Zo zag ik renners met ratels rondrijden, en deden alle renners tijdens de scratch mee met de wave!
Echt een gezellige avond gehad!
Het is me inderdaad alles behalve tegen gevallen!
Zoals ik al eerder zei had ik via Fiets kaartjes voor het middenterrein. Heb dus alles van dichtbij kunnen bekijken.
De Brabantse gezelligheid (studeer in Tilburg dus ben ermee bekend) was inderdaad heel leuk. Ook het kleinschalige maakte het wat gezelliger.
De renners deden naar mijn idee ook wat meer "mee" met het publiek. Zo zag ik renners met ratels rondrijden, en deden alle renners tijdens de scratch mee met de wave!
Echt een gezellige avond gehad!
Dat is ook wel de algemene conclusie van de meeste bezoekers.
Het bezoekersaantal (10.000) geeft dat ook wel aan, vooral vrijdag en zaterdag waren een feest met een volle bak!
Tilburg heeft ook al aangegeven volgend jaar weer voor een Zesdaagse te willen gaan.
Het bezoekersaantal (10.000) geeft dat ook wel aan, vooral vrijdag en zaterdag waren een feest met een volle bak!
Tilburg heeft ook al aangegeven volgend jaar weer voor een Zesdaagse te willen gaan.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Ok, volgend jaar weer dan maar!
Trouwens Serge, wat is die fiets van Yondi wááánzinnig gaaf zeg! Bizar ontwerp (van een forumlid hier dacht ik te zien) zeg. Had hem in het oude ontwerp op plaatjes gezien, maar moet nu misschien wel concluderen (au) dat ik hem gelikter vind dan de Koga Kimera fietsen...
Sowieso is wit het nieuwe zwart natuurlijk, lol....
Trouwens Serge, wat is die fiets van Yondi wááánzinnig gaaf zeg! Bizar ontwerp (van een forumlid hier dacht ik te zien) zeg. Had hem in het oude ontwerp op plaatjes gezien, maar moet nu misschien wel concluderen (au) dat ik hem gelikter vind dan de Koga Kimera fietsen...
Sowieso is wit het nieuwe zwart natuurlijk, lol....
Dit is het frame in ieder geval geworden:
http://www.yondischmidt.nl/content/cmsi ... 0]_450.jpg
(even de gehele regel in je balk plakken)
Nu nog de foto met de berijder en ontwerper....
(even de gehele regel in je balk plakken)
Nu nog de foto met de berijder en ontwerper....
(de parser snapt de naam niet door de brackets
)
Hier het ontwerp van dichterbij. Ik vind nu overigens wel dat die achterdisk een beetje moet worden aangepast: blauw als basis kleur, en wat rood was nu groen.
(de parser snapt de naam niet door de brackets

Hier het ontwerp van dichterbij. Ik vind nu overigens wel dat die achterdisk een beetje moet worden aangepast: blauw als basis kleur, en wat rood was nu groen.