Neutrons <> ksyrium SL
-
- Forum-lid
Wat te doen? Doel : Ronde van Vlaanderen uitrijden.
Ben alleen nog op zoek naar een setje geschikte wielen. Mijn mavic cosmic carbonnes wil ik dus niet gaan gebruiken. Wat raden jullie me aan? 88kg, canyon F10 record.
Ben alleen nog op zoek naar een setje geschikte wielen. Mijn mavic cosmic carbonnes wil ik dus niet gaan gebruiken. Wat raden jullie me aan? 88kg, canyon F10 record.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
+2
Less is bore
-
- Forum-lid
Denk dat het wel duidelijk is, bedankt voor de reacties.
Niets dan lof voor de rij-eigenschappen van de Neutrons. Ik heb er jaren mee gereden en was daar zeer tevreden over. Er is echter ook wel een nadeeltje te noemen over de velgen. Het is nogal lastig (soms dacht ik zelfs schier onmogelijk) om een buitenband erop te leggen.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Heb ik met de fulcrums ook gehad, een ultremo erop was bijna niet te doen. Gelukkig nooit buiten tijdens het fietsen moeten doen. Bedankt voor de input.
Ik zou ook zeker zeggen Neutrons.
Ik heb samen met mijn pa 4 sets ksyriums en allemaal al de achtervelg uitgescheurd!
Voor mij geen Mavic meer, ze gaan de deur uit!
Ik heb me nu een setje Neutron ultras besteld met ceramische lagers, ben benieuwd, maar aangzien ik niets dan lof hoor over Campa wielen (en dan speciaal Neutrons)...
Ik heb samen met mijn pa 4 sets ksyriums en allemaal al de achtervelg uitgescheurd!
Ik heb me nu een setje Neutron ultras besteld met ceramische lagers, ben benieuwd, maar aangzien ik niets dan lof hoor over Campa wielen (en dan speciaal Neutrons)...
jeanke schreef:Ik zou ook zeker zeggen Neutrons.
Keramisch gelagerd? Heb je een custom setje laten spaken dan? Wat kost zo'n grapje?
t.a.f.k.a.e.h.
evilhomer schreef:jeanke schreef:Ik zou ook zeker zeggen Neutrons.
Keramisch gelagerd? Heb je een custom setje laten spaken dan? Wat kost zo'n grapje?
Neen hoor, gewoon standaard setje Neutron Ultras met ceramische kogeltjes ingestopt. Dat kan je eigenlijk met alle Campa Wielen zo doen. Dat is ook een voordeel, het ceramisch maken van Campa wielen is redelijk eenvoudig en niet te duur.