Michelin Pro of Schwalbe Ultremo R
Ik ben op zoek naar vervangende banden. Ik heb al een paar jaar goede ervaringen met de Michelin Pro2 Race (Nu ruim 3000km en nog maar 1 keer lek gereden op 2500km).
Nu zie ik dat Schwalbe de Ultremo R heeft en ben ik aan het twijfelen geslagen. Aan de Michelin Pro3's waag ik me niet.. Wat zijn jullie ervaringen met de Ultremo R of moet ik gewoon kiezen voor de band die ik altijd al gehad heb?
Nu zie ik dat Schwalbe de Ultremo R heeft en ben ik aan het twijfelen geslagen. Aan de Michelin Pro3's waag ik me niet.. Wat zijn jullie ervaringen met de Ultremo R of moet ik gewoon kiezen voor de band die ik altijd al gehad heb?
ik was ook altijd een trouwe pro 2 rijder. Tot dat ik in 2008 een keer op de nieuwe conti's 4000S reed. Wat een verschil. Zowel comfort als grip. De Pro2 was bij nat weer altijd een beetje verradelijk. Heb nu 4000km gereden en kunnen achter nog wel 2000 mee. Voor zie je niet eens dat er mee gereden is. Aantal lek = 0.
Als je de zoekfunctie gebruikt en kijkt naar de ervaringen van rijders met de Continental Grand Prix 4000S zou ik eerder voor die banden kiezen dan voor de Michelins of de Schwalbes.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Ik heb alleen ervaring met pro 2 en pro 3. De pro 3 rijd ik nu sinds 20.000km. Aantal lekke banden: 0. Achter is versleten na 3500km, voor verslijt ik nauwelijks, die gaan na verloop van tijd naar achteren. Kosten vallen mee, Er zijn aanbiedingen voor €19,95 /band bij aankoop van 10 stuks.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Ik rij ook naar alle tevredenheid op de michelins pro 3. Slechts 1 keer lek gereden tot nu toe na ongeveer 4000km. De achterband is aan vervanging toe ondertussen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Weet iemand zo even uit zijn hoofd wat de Conti's 4000S bij de firma Hopmans kosten??
-
- Forum-lid
RazorBlade schreef:Weet iemand zo even uit zijn hoofd wat de Conti's 4000S bij de firma Hopmans kosten??
Volgens mij 24,95 euro. Vorige maand wel.
Gezien alle positieve posts over de Conti 4000S ga ik mijn idee toch bijstellen, denk ik. Ik lees ook op andere internetsites uit binnen- en buitenland (bijna) louter positieve dingen, dus grote kans dat ik deze band ga aanschaffen. Ik denk dat de Pro2's langzamerhand toch wel zullen verdwijnen.. Bedankt voor de info!
-
- Forum-lid
Schwalbes zijn lichter volgens mij of niet?
if you aren\'t dirty , you didn\'t bike like you should do
- amclassic-fan
- Forum-lid HC