Er is al veel geschreven over fm's (fietsenmakers) in het algemeen, maar nog weinig structureels (of constructiefs) over fm's die hier actief zijn. Daarom dit topic. Ik wil hier graag een lijstje van leden die fm zijn, of werkzaam zijn in de race- en/of MTB-buisness. Ik wil zeker geen herhaling van de discussie Handelaren op het forum.
Zelf vind ik het prettig te weten met wie ik praat. Daarnaast: ik vind het jammer dat m'n eigen fm zo'n digibeet is. Een digitaal alternatief heeft zo z'n voordelen...
FM's
andromeda (www.bikeparts4u.nl)
CarbonFreakz
Kronik
Morel
SPEric (www.epbike.nl)
TS-Biker (www.ts-bikes.be)
Importeurs
KuiperTrading (www.kuipertrading.com)
Veltec btx
Fiets Magazine
Freerider
Rijden!
Overige
Sharkman
p.s. mochten mensen vinden dat ze ten onrechte op deze lijst staan, of anderszinds liever anoniem blijven, laat het weten, ik haal je weer weg.
FM\'s op dit forum
En dan ga ik er ook een beetje reclame bij maken. Heb bij bikepars4u.nl mijn fiets weggebracht om op te bouwen. Helemaal super. Service is ook helemaal perfect. Kom ik zeker terug. Voor mezelf het adres gevonden om mijn fiets in goed vertrouwen achter te laten en goed rijdend op te halen.
Hoop nadat de sint is langsgeweest ook nog een bezoek te brengen voor wat spulletjes
Hoop nadat de sint is langsgeweest ook nog een bezoek te brengen voor wat spulletjes
@ferry1982, dit is niet het topic om ze aan te prijzen of af te zeiken, maar enkel om te melden dat ze bestaan.
TS-Biker (www.ts-bikes.be)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- de zwarten
- Forum-lid HC
Morel
Sharkman
Kronik
(ben ik nu een klikspaan )
Sharkman
Kronik
(ben ik nu een klikspaan )
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Sharkman is geen FM, die heeft geen winkel, hobby is hooguit wat uit de hand gelopen
De importeurs zou je er ook nog bij kunnen zetten, alleen de meeste zijn heel stilletjes. Bijv Veltec post wel zo nu en dan (Veltec btx), maar ook bijv KuiperTrading.
Aan het lijstje kan je CarbonFreakz nog wel toevoegen als FM.
De importeurs zou je er ook nog bij kunnen zetten, alleen de meeste zijn heel stilletjes. Bijv Veltec post wel zo nu en dan (Veltec btx), maar ook bijv KuiperTrading.
Aan het lijstje kan je CarbonFreakz nog wel toevoegen als FM.