Basso
Ik heb op de Bike-motion de Basso racefietsen zien staan.
Vooral de Basso Astra is voor mij een optie voor aanschaf geworden.
Zijn er bij jullie ervaringen met Basso bekent, qua kwaliteit, service ed?
En hopelijk ook specifiek voor de Astra, ook al is die nogal nieuw.
Groet,
Mellie
Vooral de Basso Astra is voor mij een optie voor aanschaf geworden.
Zijn er bij jullie ervaringen met Basso bekent, qua kwaliteit, service ed?
En hopelijk ook specifiek voor de Astra, ook al is die nogal nieuw.
Groet,
Mellie
Als je meer wilt weten over basso kun je mij wel een pm sturen of even mailen op eselpee@gmail.com
"Try not. Do or do not......there is no try"
De nieuwe Basso Astra is een hele mooie fiets; mijn vriendin zou hem graag willen als fietsje voor volgend jaar... Van de Astra zal je nog niet zo veel ervaringen vinden. Degene die ik ken die met de Laguna rijden waren er uitermate tevreden van.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
andromeda schreef:Teamfiets van Mitsubishi-Latarzi vorig jaar, daar waren ze er in ieder geval zeer te spreken over.
Jartazi om precies te zijn
Ken ook een paar tri- en duatleten die ermee rijden.
-
- Forum-lid
C a s r a n schreef:andromeda schreef:Teamfiets van Mitsubishi-Latarzi vorig jaar, daar waren ze er in ieder geval zeer te spreken over.
Jartazi om precies te zijn
Ken ook een paar tri- en duatleten die ermee rijden.
Fietsen zij op het tijdritframe? Een ploegmaatje van mij krijgt voor komend jaar ook Basso tijdritframe.. Zijn ze daar beetje tevreden over? Met wat voor fiets kun je hem ongeveer vergelijken?
mister_arby schreef:Fietsen zij op het tijdritframe? Een ploegmaatje van mij krijgt voor komend jaar ook Basso tijdritframe.. Zijn ze daar beetje tevreden over? Met wat voor fiets kun je hem ongeveer vergelijken?
Ken er die het tijdritframe hebben, en ook met de Laguna ja.