Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Christiaan stelt zich voor!

powerslider
Forum-lid

powerslider 10 sep 2008 17:02

Hey mensen!

Ik ben Christiaan uit Leiden, ben 24 jaartjes oud en heb zojuist deze site ontdekt! Wat een info hier zeg :D prachtig gewoon.

Maargoed, ik vind fietsen al jaren leuk omdat ik altijd stunts aan het doen ben op stadsfietsen. Opeens ging mijn stunt-gazelle een paar maanden geleden kapot en kreeg ik van een kennis een race-fiets die hij bij het grof-vuil had gevonden..

Werkelijk, er is een wereld voor me open gegaan! Vroeger probeerde ik ook wat langere afstandjes op mijn stadsfiets te doen maar ik werd altijd ingehaald door jullie en begreep niet hoe ik zo langzaam kon zijn.. lol

Ik kan het niet anders zeggen dan: A race-bicycle is a ticket to freedom!

Zelfs mijn oude barrel van 11 kg met een stalen frame, trapt vederlicht en ik heb de 80 km op een dag al weleens gehaald(ik was helemaal stuk). Wat een kick zeg.. Geen druppel benzine erin, van de natuur en mn muziek genoten.. Wat wil een mens nog meer!

Om een lang verhaal kort te sluiten: GEWELDIG dat race-fietsen!

Groeten,

Christiaan

bmiller
Forum-lid

bmiller 10 sep 2008 18:05

Hoi Christiaan

Mooi! Bijna een betoog voor menig bankzitter zodat die gemotiveerd raakt om ook te gaan fietsen!

Ik ben afgelopen jaar ook begonnen met racefietsen. Via mijn werk kon ik een nieuwe (race)fiets aanschaffen. Het is een Bulls desert falcon geworden. En ben zo tevreden en gemotiveerd.
Het is heerlijk om op eigenkracht zo hard mogelijk te rijden.
De wind zoeft langs je heen, de kracht die via je benen, pedalen, ketting overgebracht wordt naar je wielen, blijft een apart gevoel.

Tippie, koop ook een nieuwe fiets en je gaat er nog meer van genieten. Zeker als je dan net als ik bijvoorbeeld de Alpe d'Huez fietst is dat zo'n overwinning en dat smaakt naar meer. ;)
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 10 sep 2008 19:24

@Christiaan, alias Powerslider

Welkom op dit forum! Goed te lezen dat je al op jonge leeftijd bent gegrepen door het wielren virus. Zo kun je er nog heel lang plezier van hebben.
Live fast; die young. mijn blog

bigm
Forum-lid

bigm 10 sep 2008 21:51

welkom op dit forum veel plezier

remon@
Forum-lid

remon@ 11 sep 2008 01:16

Welkom hier op het leukste forum ;)

Plaats eens een foto van je fiets, lijkt me leuk!

Gr. Rémon

simic
Forum-lid

simic 13 sep 2008 18:44

Ja, dat lijkt mij ook wel leuk om een leuke foto van je fiets te zien. Om eerlijk te zijn vind ik het leuker om te zien dat een beginner op een oudere fiets begint dan meteen een dure racefiets te kopen.

Plaats reactie