wilde het ff kwijt, zodat je nooit kunt zeggen heb ik niet geweten.
vandaag tegen en auto op gereden , gevolg en blauw oog, hechting in lip, gebroken midden handsbeendje en een beschadigde helm.
zonder helm was het aanzienlijk erger voor me geweest, en ja ik dacht ook dat het mij nooit zou overkomen want ik kijk toch altijd vooruit, en let goed op.
Draag een helm
ik rij altijd met helm sinds mijn vroegere trainer 3 dagen in coma heeft gelegen door een los bandje van zijn helm. dan maar wat warmer of kouder.
succes, ik hoop dat het snel hersteld allemaal!!!
succes, ik hoop dat het snel hersteld allemaal!!!
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Ik ga ook niet meer weg zonder helm. Vorig jaar ging ik nog wel eens zonder helm, maar nu toch echt niet meer. Ook niet als ik alleen een rondje ga maken. Als je een goeie helm hebt (meestal een duurdere, die zijn wat mooier en ogen niet zo lomp, en hebben een betere ventilatie) is dat echt niet zo erg."
-
- Forum-lid
Sterkte met het herstel. Wees je zelf dankbaar dat je je helm op had.
Zelf ooit in de ambulance gelegen, dat de broeder zij dat ik mazzel had. Was ik het natuurlijk niet mee eens, tot hij mijn helm liet zien.
Als ik anderen zonder helm zie rijden en de redenen hoor waarom ze hem niet op hebben dan hou ik mij maar stil.........
Dat geldt ook trouwens voor diegene die hem op hebben en de riem veel te los hebben of hem op het achterhoofd hebben.
Zelf ooit in de ambulance gelegen, dat de broeder zij dat ik mazzel had. Was ik het natuurlijk niet mee eens, tot hij mijn helm liet zien.
Als ik anderen zonder helm zie rijden en de redenen hoor waarom ze hem niet op hebben dan hou ik mij maar stil.........
Dat geldt ook trouwens voor diegene die hem op hebben en de riem veel te los hebben of hem op het achterhoofd hebben.
-
- Forum-lid
Sterkte mao! Hoe het jou is heb je beschreven maar hoe is het met je fiets? Was je met je V8?
Beterschap. Het is zeker goed dat je een helm droeg. Ik ga ook nooit zonder helm van huis als ik met de racer of atb ga.
Ben zelf 1 keer met de atb onderuit gegaan op een gladde boomwortel, en dan is de grond nog wel hard. Gelukkig had ik toen de helm ook op.
Ben zelf 1 keer met de atb onderuit gegaan op een gladde boomwortel, en dan is de grond nog wel hard. Gelukkig had ik toen de helm ook op.
Beterschap.
Gisteravond heb ik me schuldig gemaakt aan het voor het eerst fietsen zónder helm. We waren in Limburg en wilden het weekend oefenen op de heuvels aldaar. Ik móet je bekennen dat ik me wel erg ongemakkelijk voelde, zo'n rondje Valkenburg voordat de zon ondergaat. En dat terwijl ik iedereen altijd adviseer (door eigen ervaring en hardhoofdig contact tussen asfalt en helm in afdalingkje) om TEN ALLEN TIJDE een helm te dragen.
Ik beloof nu dat ik dus altijd een helm dragen zal.
Gisteravond heb ik me schuldig gemaakt aan het voor het eerst fietsen zónder helm. We waren in Limburg en wilden het weekend oefenen op de heuvels aldaar. Ik móet je bekennen dat ik me wel erg ongemakkelijk voelde, zo'n rondje Valkenburg voordat de zon ondergaat. En dat terwijl ik iedereen altijd adviseer (door eigen ervaring en hardhoofdig contact tussen asfalt en helm in afdalingkje) om TEN ALLEN TIJDE een helm te dragen.
Ik beloof nu dat ik dus altijd een helm dragen zal.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!