popups
Ik wordt al de gehele dag gek van de popups van schoneneberg hoorcomfort. alles wat je doet op het forum heeft een nieuwe popup, wel heel erg overdreven. kan dit niet ander?
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Ik had dit topic ook geopend.http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=21250
Gaan we hier verder.
Ik schreef:
Dat er reclame op dit forum is okey. Je kunt ook zonder denk ik. Ik zit ook regelmatig op het Ducati forum en daar werken ze met donatie's en ja dat werkt daar. Je krijgt bovenop je avatar een tekst 'Donateur 2008'. Maar ik wil eigenlijk mijn ongenoegen uiten over de irritante reclameblokken die nu midden op het scherm verschijnen en welke dan wegeklikt moeten worden. Dat is niet eenmalig maar meerdere malen. Ik heb die van Schoonenberg meerdere malen moeten wegklikken vandaag.
Gaan we hier verder.
Ik schreef:
Dat er reclame op dit forum is okey. Je kunt ook zonder denk ik. Ik zit ook regelmatig op het Ducati forum en daar werken ze met donatie's en ja dat werkt daar. Je krijgt bovenop je avatar een tekst 'Donateur 2008'. Maar ik wil eigenlijk mijn ongenoegen uiten over de irritante reclameblokken die nu midden op het scherm verschijnen en welke dan wegeklikt moeten worden. Dat is niet eenmalig maar meerdere malen. Ik heb die van Schoonenberg meerdere malen moeten wegklikken vandaag.
- de zwarten
- Forum-lid HC
firefox:
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®