Hoi allemaal,
ik hoop dat ik dit in het juiste forum plaats, maar ik zou graag willen vragen of jullie mee zouden willen doen aan mijn onderzoek naar fietsaccessoires. Ik ben student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft en ik heb een houder ontworpen speciaal voor kettingsloten (zoals te zien in de enquete) en nu ben ik erg benieuwd naar jullie mening daarover!
Het invullen van de enquete kost nog geen 10 minuten, maar je bijdrage zou mij enorm helpen.
Hier is de link naar de enquete:
http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurv ... q9cr395825
Bij voorbaat dank voor je medewerking!
groetjes Xandra
Onderzoek fietsaccessoires
Heb je ook al eens op andere fietsfora gekeken? Dit forum wordt namelijk vooral bezocht door sportieve fietsers die wat minder vaak een kettingslot gebruiken. Verder veel succes met je opleiding! Hoop over een paar jaartjes ook daar in Delft op de TU te zitten.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Zal mij benieuwen of dit ooit op de markt komt, maar studentes die initiatief nemen moet je altijd helpen.
Overigens vraag ik mij wel af of de internetsite van de ENFB niet een beter forum voor dit soort assecoioires is. Ik zit op mijn racefiets of ATB nou niet bepaald te wachten op zo'n frutsel aan mijn fiets
Overigens vraag ik mij wel af of de internetsite van de ENFB niet een beter forum voor dit soort assecoioires is. Ik zit op mijn racefiets of ATB nou niet bepaald te wachten op zo'n frutsel aan mijn fiets
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ook ingevuld.
Ingevuld..
-
- Forum-lid
- Contact
done
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets