!!prijs!! hand gespaakt
ik lees hier heel veel over hand gespaakte wielen, maar prijzen zie ik niet.
het gaat hier dus niet over welek wielen maar alleen over de prijs, ik weet wat ik wil.
waar kan je ze nu het goedkoopste kopen?
ik heb al meerder sites bezocht, maar de prijzen verschillen nogal.
ik wil mavic open pro, dura-ace 10-speed naven sapim spaken. en goudkleurige nippels
prijzen dit ik al vond, 300-500-600euro.
waar kan je ze het goedkoopste krijgen?
300 lijkt me weinig. of zouden het nog de 9-speed naven zijn?
bijvoorbeeld bij bike-experto?
al vast bedankt
het gaat hier dus niet over welek wielen maar alleen over de prijs, ik weet wat ik wil.
waar kan je ze nu het goedkoopste kopen?
ik heb al meerder sites bezocht, maar de prijzen verschillen nogal.
ik wil mavic open pro, dura-ace 10-speed naven sapim spaken. en goudkleurige nippels
prijzen dit ik al vond, 300-500-600euro.
waar kan je ze het goedkoopste krijgen?
300 lijkt me weinig. of zouden het nog de 9-speed naven zijn?
bijvoorbeeld bij bike-experto?
al vast bedankt
Bikeboosting.nl
BikeXperto.com
Rose.de heeft ze ook
Prijs is overigens minder belangrijk dan de capaciteiten van de spaker...
Just my 2 € cents...
BikeXperto.com
Rose.de heeft ze ook
Prijs is overigens minder belangrijk dan de capaciteiten van de spaker...
Just my 2 € cents...
-
- Forum-lid
Ik heb bij Zoran(bikexperto) een stel Mavic Open Pro met record naven laten spaken(36/32)
Voor 340,-
Na 7500km nog kaarsrecht, zeer tevreden over. Ideale trainingswielen.
Voor 340,-
Na 7500km nog kaarsrecht, zeer tevreden over. Ideale trainingswielen.
-
- Forum-lid
Of koop een wielenrichter en leer het zelf.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ik heb een setje cxp33 van zoran en ze zijn nog steeds kaarsrecht. Dit zegt wel wat over de kwaliteit want ik heb ze ook gebruikt voor een fietsvakantie met een Bob fietskar achter m'n racefiets. Als je met ruim 60 naar beneden zeilt met een kar van 40 kg komen er behoorlijke krachten op je wiel te staan. Voor deze cxp's met veloce naven en triple butted spaken was ik 200 euro kwijt.
Het is inderdaad niet moeilijk, maar een goed wiel bouwen daarentegen wel. Ik denk altijd maar zo, als ik minstens even slim ben als de fietsenmaker kan ik het leren. En volgens de BNN iq-test zit ik redelijk in de goede richting.
Gister mijn eerste echt goede wiel gebouwd, het duurde even voordat het recht was, maar geduld bleek een zeer schone zaak.
Even on-topic: ik heb wel eens telefonisch contact gehad met Zoran, prima kerel. Hij lijkt mij zeer capabel. Echt alles was mogelijk, voor een prima prijs.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Even on-topic: ik heb wel eens telefonisch contact gehad met Zoran, prima kerel. Hij lijkt mij zeer capabel. Echt alles was mogelijk, voor een prima prijs.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Deed er dan ook een fietsenmaker mee met die test?
Wijsneus!
Als je van het gemiddelde Nederlandse IQ uitgaat zit ik in de goede richting. En het is natuurlijk geen rocketscience! Alhoewel ik als goedbedoelende amateur nooit in de buurt zal komen van iemand die er echt zijn vak van heeft gemaakt.
Ik heb wielen laten spaken bij Bikecentre Dik en Cycletrend in Groningen, maar je merkt echt het verschil van de vakman. De wielen bij Dik waren goed, die van Cycletrend (ze hebben een of andere oude baas daarvoor rondlopen) waren subliem strak.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik heb wielen laten spaken bij Bikecentre Dik en Cycletrend in Groningen, maar je merkt echt het verschil van de vakman. De wielen bij Dik waren goed, die van Cycletrend (ze hebben een of andere oude baas daarvoor rondlopen) waren subliem strak.