hoe krijg ik mijn avatar er het best in?
Ik kan het met de zoekfunctie niet vinden
Ik heb het orgineel van mijn plaatje eerst bijgesneden tot het vierkant was en vervolgens gecomprimeerd. Dit is heel simpel te doen met Windows Picture Manager.
[quote="Master B"]Ik heb het orgineel van mijn plaatje eerst bijgesneden tot het vierkant was en vervolgens gecomprimeerd. Dit is heel simpel te doen met Windows Picture Manager.[/quote]
Geweldig, hartelijk bedankt. Wel vreemd, je mag maar 60x60 pixels, terwijl 160 x 160 pixels prima gaat.
Geweldig, hartelijk bedankt. Wel vreemd, je mag maar 60x60 pixels, terwijl 160 x 160 pixels prima gaat.
Groet,
Mike
Mike
[quote="GastheerG"]In de forum pagina wordt het plaatje hard op 60x60 weergegeven. Wellicht kan je qua maat NOG groeter uploaden en zal de maximale kb size de harde grens zijn.[/quote]
Kan wel merken dat jijin de IT zit;)
Kan wel merken dat jijin de IT zit;)
Groet,
Mike
Mike
-
- Forum-lid
Geen zin om een nieuw topic aan te maken:
Klopt het dat ik mijn huidige avatar niet kan verwijderen?
Moet ik dan per sé een nieuwe uploaden?
Klopt het dat ik mijn huidige avatar niet kan verwijderen?
Moet ik dan per sé een nieuwe uploaden?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Gifje is misschien te groot (qua afmeting en/of bestandsgroote)..
Misschien is het inmiddels simpelweg niet meer mogelijk, vanwege een forum-update.
Misschien is het inmiddels simpelweg niet meer mogelijk, vanwege een forum-update.
ik ziet dat jouw GIFje linkt naar een imageshack locatie, terwijl de andere avatars (waaronder die van mij) naar forum.fiets.nl linken. misschien zit hier de crux. je kunt avatars alleen uploaden: geen verwijzing naar een andere URL.
t.a.f.k.a.e.h.