[quote="GastheerG"][quote="Daniel1975"]Hulde, de meest zinvolle post (op de exacte berekeningen na dan

@Daniel1975: wat staat hier NU echt? De meeste mensen lezen er beslist overheen maar dit is echt een heel lullige opmerking.
Daarnaast vind ik het uiterst onhandig als een van de voetballers ook scheidsrechter is! Laat staan 2 of zelfs 3!
In discussies die wat scherper zijn (zoals deze) lijkt het me niet gewenst dat moderators de inhoud van de discussie heel veel kleur geven.
Dat is ook strijdig met de taakbeschrijving op dit forum van een moderator.
Daarnaast zijn er per definitie mensen die het op voorhand met modjes eens zijn. Het zogenaamde sociaal wenselijk gedrag.
Lees de rol van modjes (ergens op deze site) eens en wees dan eens net zo kritisch naar het functioneren van het modteam als naar deelnemers aan dit forum. Zou getuigen van groot sportief gedrag en tevens als de sterke wil om het hier NOG beter te laten gaan. Want doorsnee is het hier natuurlijk gewoon erg leuk!
Ik ga er ook vanuit dat de modjes (zeker Daniel na onze pb´s eerder deze maand) begrijpen dat deze reactie er niet een is om te provoceren. Maar ik hoop ook dat achter de coulisse even stil te staan hoe dit soort dingen gaan.
[/quote]