Een paar leuke plekken in de omgeving
-
- Forum-lid
Yep, gewoon naar het zuiden rijden en de heuvelrug biedt je talloze (korte) klimmetjes.
kijk anders op heuvelsfietsen.nl , die hebben een duidelijk overzicht van waar de klimmetjes liggen in die regio.
kijk anders op heuvelsfietsen.nl , die hebben een duidelijk overzicht van waar de klimmetjes liggen in die regio.
Inderdaad: Heuvelsfietsen.nl is heel aardig. Daar kun je zo de vele klimmetjes aan elkaar rijgen. Je begint bv. met Botterstop (bij Den Treek, langs het oud militair oefenterrein), rijdt via het Maarnse Zandgat richting Doorn over de Zonheuvel. Dan Ruiterberg en Wijkerweg, in Leersum de Donderberg, PLaggenberg en Leersumseberg. Dan doorrijden tot Overberg voor de Amerongseberg Noord. In Amerongen kun je richting Elst voor de Defensieweg. Van daaruit kun je doorrijden naar Rhenen voor de laatste klimmetjes: Laarsenberg of Grebbeberg en de Koerheuvel. Vervolgens rijdt je precies andersom alle klimmetjes nog een keer.
Veel routes die je online kunt bekijken in deze regio rijgen deze klimmetjes aan elkaar over ongeveer deze route.
Veel routes die je online kunt bekijken in deze regio rijgen deze klimmetjes aan elkaar over ongeveer deze route.
ponsteen schreef:Inderdaad: Heuvelsfietsen.nl is heel aardig. Daar kun je zo de vele klimmetjes aan elkaar rijgen. Je begint bv. met Botterstop (bij Den Treek, langs het oud militair oefenterrein), rijdt via het Maarnse Zandgat richting Doorn over de Zonheuvel. Dan Ruiterberg en Wijkerweg, in Leersum de Donderberg, PLaggenberg en Leersumseberg. Dan doorrijden tot Overberg voor de Amerongseberg Noord. In Amerongen kun je richting Elst voor de Defensieweg. Van daaruit kun je doorrijden naar Rhenen voor de laatste klimmetjes: Laarsenberg of Grebbeberg en de Koerheuvel. Vervolgens rijdt je precies andersom alle klimmetjes nog een keer.
...Klassiek rondje... (op de terugweg dan wel pyramide van austerlitz).
In Amersfoort kun je ook van vele kanten de Galgenberg op
Laan 1914, Arubalaan/Genestetlaan, Hugo de Grootlaan, Utrechtseweg, Vondellaan, Prins Willem-Alexanderlaan etc

Laan 1914, Arubalaan/Genestetlaan, Hugo de Grootlaan, Utrechtseweg, Vondellaan, Prins Willem-Alexanderlaan etc
oke super bedankt allemaal,
nog een vraagje: ik wil mijn polar cs200 installeren, maar ik moet dan de wielmaat invullen.
De diameter van mijn wiel is 622x14, wat moet ik dan in de polar invullen.
Ik heb er nu 1909 staan, maar dat is 650x22.
Alvast bedankt
nog een vraagje: ik wil mijn polar cs200 installeren, maar ik moet dan de wielmaat invullen.
De diameter van mijn wiel is 622x14, wat moet ik dan in de polar invullen.
Ik heb er nu 1909 staan, maar dat is 650x22.
Alvast bedankt
GoodRiddance schreef:Yep, gewoon naar het zuiden rijden en de heuvelrug biedt je talloze (korte) klimmetjes.
Leuke site, kan ik wat klimmetjes vinden in de buurt om te oefenen voor deze zomer.
Pinarello F4:13
Giant (trainingsfiets)
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -de-vries/" onclick="window.open(this.href);return false;
Giant (trainingsfiets)
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -de-vries/" onclick="window.open(this.href);return false;