Ik zit even met een klein probleempje.... Ik heb me laatst de northwave winterschoen (atb half hoog) gekocht.
Nu kan ik er geen goede overschoen voor vinden. De meeste mensen zeggen tegen mij dat ik dat bij deze schoen ook waarschijnlijk niet nodig zal hebben, echter ik zou er toch graag een hebben.
NU heb ik er al verschillende geprobeerd, echter door dat het een halfhoge schoen is kan ik ze niet over de hak kregen.
Ik heb wel al eens overschoenen gezien die je aan de achterzijde geheel kunt openritsen of geheel voorzien zijn van klittenband.
Ik heb rondgekeken maar kon geen overschoen vinden. Ik weet niet of iemand van jullie zo'n overschoen kent. Welke merk en model.
Pro heeft bijv hele mooie overschoenen, echter deze kunnen niet geheel open aan de achterzijde. Bij BBB is dit ook het geval.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
overschoen!!!!!!!
Is dit geen oplossing voor jou?
[img=http://www.shimano-cyclingwear.com/publ ... nBn.64.img]
Meer info: Klik
[img=http://www.shimano-cyclingwear.com/publ ... nBn.64.img]
Meer info: Klik
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom 7 uitroeptekens?
Less is bore
-
- Forum-lid
Er zijn diverse overschoenen mogelijk, ik rij zelf mt winterschoenen en daar overheen overschoenen! Beste ervaringen heb ik met Ultima neopreen overschoenen deze zijn volledig open aan de onderkamt met enkel klitteband om de overschoen later op de plaats te houden! Deze overschoen trek je eerst aan dan je schoenen aan de overschoen naar beneden schuiven en over de schoen doen en klitteband aan de onderkant sluiten! Werkt perfect! Goed aternatief zijn de Loffler overschoenen deze trek je heel makkelijk aan omdat de rits aan de bovenkant op de schoen zit!
PamScalpel
Ik heb ook goede ervaringen met de ultima neopreen: sterk, goede bescherming tegen kou en water en makkelijk aan te trekken. Nadeel: niet echt snelle look door dikke neopreenmateriaal, maar who cares als je tot over je oren onder de blubber zit met lekker droge en warme voeten.
Groet,
Mike
Mike
mike biker schreef:Ik heb ook goede ervaringen met de ultima neopreen: sterk, goede bescherming tegen kou en water en makkelijk aan te trekken. Nadeel: niet echt snelle look door dikke neopreenmateriaal, maar who cares als je tot over je oren onder de blubber zit met lekker droge en warme voeten.
Ik heb de Ultima Fleximax, idd lekker warm en (droge) voeten.
Echter één groot nadeel: als je van je fiets af moet en een paar stappen zet dan zit de voorkant niet meer goed op de punt van de schoen. En je rijd natuurlijk altijd vol door een plas als je schoen hoezen niet goed zitten ... echt irritant.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Misschien een tip?!?!?!?!?!?!?!?!!?! Als je nu eens eerst de overschoen over de hak trekt en dan pas over de neus?????????????????? Dat werkt bij mij prima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Less is bore
De BBB 004 dikke winter overschoen krijg ik zelfs over mijn wandelschoenen heen getrokken. Ik zie niet in dat een halfhoge winterschoen een probleem zou zijn. Bovendien is deze northwave winterschoen wat zool en hak betreft niet groter dan mijn gewone Northwave schoenen en past dus absoluut.
Ik denk dat het hooguit aan de manier van aantrekken kan liggen. Bij mij gaat het zo: Overschoen dubbelvouwen richting neur van de overschoen. Eerst de neus van de schoen erin. Overschoen over de zool en hak trekken en dischtritsen.
Zoals gezegd, werkt zelfs met forse wnadelschoenen (Lowa categorie B/C schoenen)
Ik denk dat het hooguit aan de manier van aantrekken kan liggen. Bij mij gaat het zo: Overschoen dubbelvouwen richting neur van de overschoen. Eerst de neus van de schoen erin. Overschoen over de zool en hak trekken en dischtritsen.
Zoals gezegd, werkt zelfs met forse wnadelschoenen (Lowa categorie B/C schoenen)
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC