Stageplek in de fietswereld
Beste mensen,
Ik studeer op dit moment Sport Management en Marketing op de Hogeschool van Amsterdam. Deze studie is ongeveer hetzelfde als de studie Commerciele Economie, echter zijn de projecten en vakken gericht op de sport.
Voor het 2e semester van het schooljaar moet ik een halfjaar stage lopen, en aangezien ik fietsen heel interessant vind, lijkt me leuk om binnen de fietswereld te gaan stage te gaan lopen?
De bedoeling is om enkele dagen mee te werken mee te werken met het bedrijf en 2 dagen te werken aan eigen opdrachten van school.
Ik heb zelf al wat research gedaan, maar misschien hebben jullie nog tips van bedrijven in materialen (zoals groothandels) of fietvakantiereizen?
Locatie maakt me niet zoveel uit, wel binnen Nederland..
Hartelijk Dank,
Pieter
Ik studeer op dit moment Sport Management en Marketing op de Hogeschool van Amsterdam. Deze studie is ongeveer hetzelfde als de studie Commerciele Economie, echter zijn de projecten en vakken gericht op de sport.
Voor het 2e semester van het schooljaar moet ik een halfjaar stage lopen, en aangezien ik fietsen heel interessant vind, lijkt me leuk om binnen de fietswereld te gaan stage te gaan lopen?
De bedoeling is om enkele dagen mee te werken mee te werken met het bedrijf en 2 dagen te werken aan eigen opdrachten van school.
Ik heb zelf al wat research gedaan, maar misschien hebben jullie nog tips van bedrijven in materialen (zoals groothandels) of fietvakantiereizen?
Locatie maakt me niet zoveel uit, wel binnen Nederland..
Hartelijk Dank,
Pieter
Anti-Spacers!
[quote="pjotr"]en aangezien ik fietsen heel interessant vind, lijkt me leuk om binnen de fietswereld te gaan stage te gaan lopen?[/quote]