Welke kleur sokken?
ben benieuwd hoe iedereen hier over denkt
welke kleur sokken dragen we bij onze geliefde sport
1. traditionele witte sokken
2. zwarte sokken
3. gekleurde sokken
jammer dat ik niet weet hoe ik een poll maak maar aan de reactie zal je ook wel wat kunnen opmaken
welke kleur sokken dragen we bij onze geliefde sport
1. traditionele witte sokken
2. zwarte sokken
3. gekleurde sokken
jammer dat ik niet weet hoe ik een poll maak maar aan de reactie zal je ook wel wat kunnen opmaken
Ik heb meestal van die korte sokjes aan die niet boven je schoen uitkomen. Vind ik super relax en het ziet er tenminste fatsoenlijk uit. Dit zijn nog sportsokken ook! Heeft mijn vrouwtje ergens gevonden op de markt!
Ik heb ook lange sportsokken, zwarte en grijze. Ik heb alleen maar zwarte broeken dus dat past wel bij elkaar. Ook passen ze wel bij mijn zilvergrijze schoenen.
Ik heb ook lange sportsokken, zwarte en grijze. Ik heb alleen maar zwarte broeken dus dat past wel bij elkaar. Ook passen ze wel bij mijn zilvergrijze schoenen.
Ik heb voor bij mijn Rabobank tenue witte sokken met oranje. Daarnaast witte sokken bij mijn extra tenue.
Als ik fiets met mijn lange broek dan heb ik zwarte sokken aan.
Ik heb van mijn FM begrepen dat witten sokken behoren bij de wielersport op de weg en zwarte sokken bij de wielersport door het veld.
Dus mijn keuze zou zijn:
Race dan witte sokken met logo c.q. kleur van sponser, maar overwegend witten sokken
ATB dan zwarte sokken.
Is ook wel weer wat voor te zeggen al die bagger zie je minder op zwarte sokken en dan blijven je witte sokken ook mooie denk ik
Maar ieders eigen keuze volgens mij
Als ik fiets met mijn lange broek dan heb ik zwarte sokken aan.
Ik heb van mijn FM begrepen dat witten sokken behoren bij de wielersport op de weg en zwarte sokken bij de wielersport door het veld.
Dus mijn keuze zou zijn:
Race dan witte sokken met logo c.q. kleur van sponser, maar overwegend witten sokken
ATB dan zwarte sokken.
Is ook wel weer wat voor te zeggen al die bagger zie je minder op zwarte sokken en dan blijven je witte sokken ook mooie denk ik
Maar ieders eigen keuze volgens mij
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Gespot: mensen in fietskleding gecompleteerd met
- (lollige) Tweety sokken;
- grijze (degelijke) werksokken onder een korte broek;
- nette kousen (bijv. bruin of groen met motiefje);
- Kousen tot minstens halverwege de kuit.
Zelf draag ik altijd wit of zwart e.e.a. afhankelijk van de outfit.
- (lollige) Tweety sokken;
- grijze (degelijke) werksokken onder een korte broek;
- nette kousen (bijv. bruin of groen met motiefje);
- Kousen tot minstens halverwege de kuit.
Zelf draag ik altijd wit of zwart e.e.a. afhankelijk van de outfit.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
surplomb schreef:Als je het boek "Het zure wielerleven van Bart Zoet" hebt gelezen, weet je dat er maar een kleur is voor wielersokken: wit!
Omdat...
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.