ventielopening mavic cosmic carbone
veronderstel dat je met bandjes rijdt (SL). gebruik Vredestein binnenbanden met een ventiellengte van 80mm. verkrijgbaar bij bv Math Salden voor 8 € het stuk. dan heb je die dingen niet meer nodig. ik had namelijk een soortgelijk probleem: die mini dichtingsringetjes (tss het ventiel en de verlenger) zijn ook nergens te vinden.
-
- Forum-lid
Ik gebruik Michelin latex bandjes met inderdaad 60mm ventiel. Deze bandjes worden geleverd met een plastic hulsje rond het ventiel. Ben je gelijk van het klapperen van het ventiel in je velg af.
Pinarello wint toch de tour
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 29 Mei 2007
Ik geloof dat janvdl iets anders bedoelt dan ventielverlengers hoor.
idd , volgens mij moet je het denken zonder binnen of buitenband erom, en dan zit in de velg een buisje, heeft niks met binnenband te maken, dat denk ik tenminste dat hij bedoelt
idd , volgens mij moet je het denken zonder binnen of buitenband erom, en dan zit in de velg een buisje, heeft niks met binnenband te maken, dat denk ik tenminste dat hij bedoelt
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 30 Mei 2007
dat denk ik niet. het gaat volgens mij gewoonweg om het 'kanaal' dat in de carbonnen velg voorgevormd is, waar het ventiel doorheen moet. er wordt bij aankoop een 'buisje' (+ dichtingsringen, zie mijn link hier een beetje verder naar boven) meegeleverd dat als ventielverlenger dient.
dat denk ik niet. het gaat volgens mij gewoonweg om het 'kanaal' dat in de carbonnen velg voorgevormd is, waar het ventiel doorheen moet. er wordt bij aankoop een 'buisje' (+ dichtingsringen, zie mijn link hier een beetje verder naar boven) meegeleverd dat als ventielverlenger dient.